יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

דיאטה וחומץ תפוחים הרזיה

דיאטה וחומץ תפוחים הרזיה וחיטוב הגוף עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net דיאטת חומץ תפוחים מסייעת להאצת קצב חילוף החומרים ושריפת השומנים, יעילה באיזון הדחף למתוקים ולירידה בתחושת הרעב. חומץ תפוחים נמצא בשימוש למעלה ממאה שנה למטרות רבות: הורג עשבים, ניקוי מכונות, ליטוש שריון ורוטב לסלטים. זה גם תרופה עממית עתיקה המקלה על מגוון רחב של בעיות רפואיות.בשנים האחרונות, חומץ תפוחים סומן כמאיץ חילוף חומרים ושומנים, עכשיו החומץ תפוחים נמכר כדיאטה.
אנשים שמנים שצרכו דיאטת חומץ תפוחים למשך 12 שבועות חוו ירידה משמעותית במשקל הגוף, שומן ביטני, היקף מותנים, וטריגליצרידים. אחד היתרונות של החומץ התפוחים הוא בסיוע למניעת הצטברות שומן בגוף
חומץ תפוחים עשוי להועיל לאנשים עם סוכרת. לדוגמה, נמצאו כי חולי סוכרת מסוג 2 שצרכו שתי כפות חומץ תפוחים לפני השינה הראו שינויים חיוביים ברמות סוכר בדם בבוקר שלמחרת. בכתב העת של פקיסטן מדעי הביולוגיה, נמצא כי חולדות סוכרתיות שצרכו דיאטת חומץ תפוחים לארבעה שבועות חוותה עלייה בכולסטרול HDL \"הטוב\" וירידה ברמות של טריגליצרידים \"הרע\".
חומץ תפוחים הוא נוזל חומצי המיוצר על-ידי תסיסת תפוחי עץ. הטענה כי חומץ תפוחים מסייע בהרזיה היא עתיקת יומין ויש הגורסים כי כבר בימי הפרעונים שימש חומץ תפוחים כעזר לדיאטה. התומכים בטענה זו מסבירים כי הפקטין המצוי בחומץ מתחבר לשומנים ומסייע בשריפתם. הגירסא המודרנית של דיאטת חומץ תפוחים פותחה ב- 1970 הן בצורה טבליות לבליעה המכילות שילוב של חומץ תפוחים עם אצות ים, ויטמין B6 ולציטין והן כתוכנית הרזיה.

אין תגובות: