יום חמישי, 19 באפריל 2012

דוד נחמד ושי דוידוב - אח יקר / david and shay - ah yakar mp3

דוד נחמד ושי דוידוב - אח יקר / david and shay - ah yakar


דוד נחמד ושי דוידוב - אח יקר
שיר נוסטלגיה

בית א\' - שי דוידוב

שאתה ניגש אלי לוחש לי לעזרה אז
אני בתור אחיך הענה במהרה
לחשתה לאוזניי על כאב בנישמתך
סיפרת לאחיך איך היא בגדה בך

בית ב\' - דוד נחמד

אחשלי היא בי שיחקה אהה
אני לא הבנת מעיוורון אהבה אני הסתנוורתי

בית ג\' - שי דוידוב

זה לא אוכל אח יקר אני אותך הזהרתי
על הבחורה שלך את הכל ידעתי

פזמון -
זה כואב אחיקר זה כואב בנשמה
שאחיך בצרה
אתן את כל כולי גם את נשמתי
להחזיר קצת אחורה את כאב ליבי
אני אותך אוהב על תגיד שעוד כואב
יהיה בסדר לך אני אומר
ביחד אחי נעבור את המשבר נראה לבחורה
שפצע גם אוהב

בית ד\' - דוד נחמד

והיום אני הבנתי שטעיתי בגדול
איך קניתי כל מילה ונתתי לה הכל

בית ה\' - שי דוידוב
זה קורה לכל אדם שמתאהב
היא לא שווה אחי את הכאב שבלב

בית ה\' - דוד נחמד
אחשלי היא בי שיחקה
אתה לא הבנת
מעיוורון אהבה אני הסתנוורתייי

פזמון - זה כואב אחיקר זה כואב בנשמה
שאחיך בצרה
אתן את כל כולי גם את נשמתי
להחזיר קצת אחורה את כאב ליבי
אני אותך אוהב על תגיד שעוד כואב
יהיה בסדר לך אני אומר
ביחד אחי נעבור את המשבר נראה לבחורה
שפצע גם עובר

דוד נחמד שי דוידוב אח יקר david shay ah yakar מזרחית דיכאון mp3

אין תגובות: