יום שלישי, 3 באפריל 2012

אדל – מספר פריטי טריוויה אודות הזמרת הבריטית אדל

אדל – מספר פריטי טריוויה אודות הזמרת הבריטית אדל
• אדל נולדה באנגליה, בעיר טוטנהם. היא גדלה ללא אב, והיא חונכה על ידי אימה בלבד. עוד שהייתה בגיל ארבע בלבד, אדל החלה להתעניין בתחום השירה ואפילו לעשות זאת בצורה אובססיבית למדי. בנוסף על כך, למרות שאף אחד מבני המשפחה שלה לא ניחן בכישרון מוזיקלי מיוחד, בילדותה היא הייתה נוהגת לארגן קונצרטים קטנים בהם היא הופיעה מול אימא שלה והחברים שלה.
• מלבד העובדה שהיא הייתה נוהגת להפיק הופעות משלה בגיל כל כך צעיר, אדל גם הייתה פשוט משוגעת על מוזיקה, ובעיקר על מוזיקת פופ. למעשה, הלהקה האהובה עליה יותר מכל הייתה אחת מלהקות הבנות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הפופ, להקת ספייס גירלז הבריטית. אדל גם ציינה את הספייס גירלז בתור אחת מההשפעות הגדולות ביותר על המוזיקה שלה, והיא אף הייתה נוהגת לחקות את בנות הלהקה במהלך ארוחת הערב.
• משחק הוידיאו האהוב ביותר על אדל הוא משחק בשם rayman, אשר היה פופולארי מאוד בשלהי שנות התשעים.
• בחודש מאי של שנת 2006, אדל סיימה בהצלחה את לימודיה במוסד הבריטי לאמנויות הבמה וטכנולוגיה בעיר קרוידון.
• אדל זכתה לפריצה הגדולה שלה לאחר שהיא הקליטה אלבום דמו קצר, ובו שלושה שירים בלבד. היא עשתה זאת בתור פרויקט לימודי והיא נתנה לחבר להאזין לו. לאחר מכן החבר פרסם את הדמו באתר מייספייס וכך החל להתגלגל סיפור ההצלחה של אדל. (אפשר להאזין לדמו באתר יוטיוב).
• אדל ניחנה באחד מהקולות הייחודיים ביותר אשר נשמעו בעולם המוזיקה של השנים האחרונות. אך האם אתם יודעים מהו אחד מן הסודות השמורים ביותר לפיתוח קול כל כך מיוחד? ובכן, מסתבר שאדל הינה מעשנת כבדה למדי, אשר נוהגת לעשן בשרשרת, ובין היתר זהו אחד מן הגורמים אשר השפיעו על פיתוח הקול המעושן שלה שמושך כל כך הרבה אנשים.
• אדל אוהבת לשתות תה, ממש כמו רוב תושבי בריטניה. אך הדרך המועדפת על אדל לשתות תה זה עם שתי כפיות סוכר, תודה.
כדי להקשיב לשירים של אדל היכנסו לאתר

אין תגובות: