יום שלישי, 10 באפריל 2012

בריטני ספירס - המסלול המהיר שלה בדרך להצלחה

בריטני ספירס נולדה בשני בדצמבר, שנת 1982, במקומב מיסיסיפי. השם המלא שההורים שלה העניקו לה היה בריטני ג\'ין ספירס, ועוד מגיל צעיר מאוד היא החלה להפגין את הכישורים והמיומנויות שלה בתחומי הריקוד והשירה וכבר אז היא הופיעה בתוכניות טלוויזיה ומופעים. בשנת 1993 בריטני ספירס החלה לעשות צעדים משמעותיים יותר על מנת לקדם את הגשמת החלום שלה – להפוך לכוכבת פופ בין לאומית. היא עברה להתגורר – כמו רבים כמותה ששואפים להיות כוכבים ומצליחים – בעיר ניו יורק, שם היא החלה ללמוד בבית הספר לאמנויות. בזמן שהיא למדה היא החלה לצבור יותר ויותר זמן מסך ובמה, והיא השתתפה בפרסומות בטלוויזיה, במחזות אוף ברודווי והיא אפילו נבחרה בתור חברת צוות בסדרת טלוויזיה של ערוץ דיסני.

בריטני ספירס עשתה את הצעד הגדול ביותר בדרך לפריצה הגדולה שלה שהיא הצטרפה ללהקת הבנות Innosense, ובעקבות זאת היא הקליטה בכוחות עצמה אלבום דמו וחתמה בחברת התקליטים ג\'ייב. לאחר מכן היא פתחה בסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית – אשר מומן על ידי ירחונים לבני נוער – ותוך זמן קצר היא החלה לשמש בתור מופע החימום של אמני הפופ הגדולים של התקופה, כמו אן סינק ובאקסטריט בויז. בסוף שנת 1998 בריטני ספירס משחררת סינגל ראשון מאלבום הבכורה שעתיד לצאת בתחילת 1999, שיר בשם baby one more time, אשר תכף ומיד הופך ללהיט ברחבי העולם כולו. בשנת 1999, עם יציאת אלבום הבכורה שלה, baby one more time, בריטני ספירס הופכת באופן רשמי לכוכבת פופ בקנה מידה עולמי. האלבום מוכר מיליוני עותקים ומככב בראש מצעד אלבומי הפופ. חלק גדול משיריה ניתנים לשמיעה באתר יוטיוב.

בריטני ספירס לא עוצרת ומוסיפה להכות בברזל בעודו חם ובשנת 2000 היא משחררת את אלבום האולפן השני שלה, oops! I did it again, שמוכר מיליונים ואף מקנה לה פרסים שונים. בתקופה זו בריטני ספירס כבר אינה מסתפקת בהוצאת להיטים ואלבומים מצליחים והיא אף מככבת במספר סרטים הוליוודיים, אשר חלקם הצליחו יותר וחלקם הצליחו פחות (ניתן לראות קטעים מהם באתר הסרטונים יוטיוב).

אין תגובות: