יום חמישי, 19 באפריל 2012

ג\'וני דפ - מהם הסרטים הטובים ביותר של ג\'וני דפ?

ג\'וני דפ החל את הקריירה הענפה והמוצלחת שלו על המסך הגדול דווקא כשהוא כיכב על המסך הקטן, בסדרה 21 ג\'אמפ סטריט. בסדרה זו ג\'וני דפ זכה לקרש קפיצה מדהים אשר אפשר לו להציג את מיומנויות וכישורי המשחק המרשימים שלו, מה שתוך זמן קצר הוביל לכך שהוא יתחיל לקבל קשת רחבה ומגוונת של הצעות ממפיקים, במאים, תסריטאים ומלהקים מהוליווד. בנוסף על היותו שחקן קולנוע מרשים ובעל איכויות יוצאות דופן (ניתן להתרשם מהיכולות שלו באתר יוטיוב), ג\'וני דפ ידוע גם בתור אחד שלא בוחר לשחק בכל סרט רק בגלל שהוא יכול לקבל אינספור מיליונים תמורת העבודה שלו, והסיבה לכך היא שג\'וני דפ בוחר סרטים אשר מדברים אליו באופן אישי – וללא כל צל של ספק זה אחד הגורמים אשר משפיעים על איכותו בתור שחקן. להלן רשימה של הסרטים הטובים ביותר בכיכובו של ג\'וני דפ:
• Edward scissorhands (המספריים של אדוארד) - זה למעשה הסרט אשר בו ג\'וני דף פרץ בצורה משמעותית לתודעה של הציבור. בסרט זה הוא משתף פעולה עם הבמאי טים ברטון, שיצר פנטזיה מודרנית וייחודית, במה שהחל עבור שניכם דרך ארוכה של עבודה משותפת (ג\'וני דפ הוא אחד השחקנים המועדפים על טים ברטון).
• Ed wood (אד ווד) – סרט נוסף בבימויו של טים ברטון, בו ג\'וני דפ מגלם את אחת מהדמויות המסקרנות והמעניינות ביותר שהוא זכה לגלם, במאי הסרטים הידוע לשמצה אד ווד, שנחשב על ידי רבים בתור במאי הקולנוע הגרוע ביותר בכל הזמנים.
• Charlie and the chocolate factory (צ\'רלי בממלכת השוקולד) – בעיבוד מחודש לסרט הקלאסי משנת 1971, אשר מבוסס על ספרו הקלאסי של רולאד דאל משנת 1964, ג\'וני דפ משתף פעולה אך פעם נוספת עם טים ברטון. ובסרט זה ג\'וני דפ מגלם את דמותו הביזארית במעט של ווילי וונקה, בעל מפעל שוקולד מיוחד במינו. (מספר קטעים מסרט זה זמינים לצפייה ישירה באתר יוטיוב).

אין תגובות: