יום חמישי, 5 באפריל 2012

ביונסה – עובדות מעניינות על הזמרת ביונסה

ביונסה, או בשמה המלא כפי שהעניקו לה אותו הוריה, ביונסה ג\'יזל נואלס, נולדה ברביעי בספטמבר, בשנת 1981 ביוסטון, טקסס, אשר בארצות הברית. היא החלה בקריירה המוזיקלית המצליחה שלה בלהקת הבנות בסגנון ריתם אנד בלוז אשר נקראה destiny\'s child. לאחר שהיא שחררה עם הלהקה מספר סינגלים אשר תוך זמן קצר הפכו ללהיטים בכל תחנות הרדיו ברחבי ארצות הברית, היא זכתה להכרה בתור הכוכבת האמיתית של הלהקה ומעט לאחר מכן היא החליטה להתחיל בניסיונות לעצב לעצמה קריירה מוזיקלית עצמאית, ללא תלות בחברות הלהקה האחרות. יחד עם זאת, יש לציין ששלוש חברות הלהקה האחרות המשיכו תחת השם של הלהקה ואף הפכו למכונת משומנת היטב להפקת להיטים בקצב מסחרר, מה שגם זיכה אותם בפרסים והפך אותן לאחת מלהקות הבנות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הפופ. אך מפני שמאמר זה עוסק בכוכבת הגדולה יותר מבין החבורה, להלן מספר עובדות מעניינות על הזמרת – וגם כותבת המילים, מפיקת האלבומים, שחקנית הקולנוע והדוגמנית – בונסה ג\'יזל נואלס.
• מבין אינספור המספרים שקיימים ביקום, המספר אשר אהוב יותר מכל על ביונסה על המספר ארבע. אימא שלה נולדה ברביעי בינואר, יום הולדתה חל ברביעי בספטמבר, יום ההולדת של בעלה – הראפר ג\'יי זי – חל ברביעי בדצמבר, וקרוב לוודאי שזו הסיבה שהיא גם בחרה להתחתן ברביעי באפריל (4.4).
• ביונסה ידועה בתור אספנית נלהבת של יצירות אמנות מן המורשת האפריקאית – אמריקאית.
• את האלבום האחרון שלה, B\'Day, ביונסה הקליטה בחשאי. הסיבה לכך היא שהיא חששה שהמנהל האישי שלה – שהוא במקרה גם אבא שלה – יחליט להתערב בתהליך ההפקה של האלבום.
• השיר של ביונסה check it on הוא הסינגל השלישי שלה אשר הגיע למקום הראשון במצעד הלהיטים. (את השיר הזה אפשר לשמוע באתר יוטיוב).
• על פי המגזין הכלכלי \"פורבס\", ביונסה הגיע למקום השני בדירוג המוזיקאים הרווחיים ביותר לשנת 2008. היא הרוויחה לא פחות מאשר שמונים מיליון דולר.
• ביונסה אלרגית לבשמים, לכן היא מעולם לא השתמשה בהם.

אין תגובות: