יום שבת, 7 באפריל 2012

בראד פיט - רשימת הסרטים המוצלחים ביותר שלו

בראד פיט הוא ללא כל צל של ספק אחד מהשחקנים החשובים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע המודרני, והקריירה הענפה והמוצלחת שלו כוללת אינספור תפקידים – הן תפקידים ראשיים והן תפקידים משניים – שבעת ובעונה אחת שבו את לבם של מבקרי קולנוע ושל חובבי סרטים. בתחילת הקריירה שלו, בדומה לסיפור הקלאסי של שחקנים \\ חתיכים אחרים בתחילת דרכם המקצועית, הוא היה לא הרבה יותר מאשר פנים יפות אשר מטרתן העיקרית הייתה לקשט את הסרט, להיות חלק נוסף בתפאורה המושכת את החוש החזותי של קהל הצופים. אך לאחר שהוא עשה זאת במשך מספר סרטים, אט אט המפיקים, הבמאים והמלהקים החלו לזהות את הפוטנציאל האדיר אשר נמצא מאחורי הפנים היפות הללו. לאורך השנים הוא עשה כמיטב יכולתו על מנת להוכיח כי הוא הרבה יותר מאשר עוד שחקן חתיך שתפקידו העיקרי הוא לקשט את המסך, ואם יצא לכם לראות איזה סרט או שניים בכיכובם של בראד פיט (ואם לא, יש חלק מהם באתר יוטיוב), אתם ללא ספק יודעים כי הוא אכן נחל הצלחה בתחום זה. להלן רשימה חלקית של הסרטים הטובים ביותר של בראד פיטף
• Se7en (שבעה חטאים) – דרמת פשע שיצא בשנת 1995 בבימויו של דיוויד פינצ\'ר, בו בראד פיט מגלם את דמותו של שוטר אשר מנסה להתחקות אחר צעדיו הפתלתלים והחמקמקים של רוצח סדרתי אשר מטיל אימה ומפזר רמזים מסתוריים.
• Fight club (מועדון קרב) – בשנת 1999 נוצר שיתוף פעולה נוסף בין בראד פיט לבמאי דיוויד פינצ\'ר, וכך נולד לעולם אחד מהסרטים המצליחים בשנים האחרונות. פיט מגלם את טיילר דרדן, האני האפל של אדם ממוצע (בגילומו של אדוארד נורטון) שמנסה לחמוק מן הכבלים והחיים המייאשים של העולם המודרני.
• Inglourious basterd (ממזרים חסרי כבוד) – בסרט זה בראד פיט משתף פעולה עם הבמאי קוונטין טרנטינו, שבחר ליצור סרט אשר בחר ליצור סרט על קבוצה של חיילים אשר עושים את כל אשר ביכולתם על מנת לנקום בחיילים הנאצים בתקופת השואה.
קישור לק

אין תגובות: