יום רביעי, 4 באפריל 2012

אנג\'לינה ג\'ולי – הסרטים הכי טובים של אנג\'לינה ג\'ולי

אנג\'לינה ג\'ולי נחשבת – ובצדק רב, יש לומר – בתור אחת מהנשים היפות ביותר אשר נראו על גבי המסך הגדול. בנוסף על כך שהיא שחקנית מעולה ובעלת כישורים מדהימים, גם החיים הפרטיים שלה – בין היתר, הנישואים שלה לבראד פיט – הפכו אותה למקור רב לעניין וסקרנות, הן עבור העיתונות הצהובה והן עבור המעריצים והמעריצות שלה. בתור הוקרה לאנג\'לינה ג\'ולי, אחת מהשחקניות החשובות והאיכותיות ביותר בשנים האחרונות, אנחנו רוצים להביא בפניכם רשימה של הסרטים הטובים ביותר בהם היא השתתפה. ייתכן שאתם מכירים חלק מהסרטים ואולי במהלך הקריאה יתעורר בכם החשק לצפות בהם פעם נוספת וייתכן שתתקלו בסרט או שניים שלא שמעתם עליהם או שעוד לא יצא לכם לראות, וזו תהיה עבורכם הזדמנות מצוינת להשתכנע ולראות סרטים נוספים בכיכובה של אנג\'לינה ג\'ולי, מה רע... להלן רשימת סרטים מומלצים:

• Girl, interrupted (נערה בהפרעה) – סרט זה, אשר הינו מבוסס על סיפור אמיתי, יצא בשנת 1998 ועזר לאנג\'לינה ג\'ולי לפרוץ לתודעה של מבקרי קולנוע וחובבי סרטים. בסרט זה אנג\'לינה ג\'ולי מגלמת את דמותה של ליסה רואו, נערה הסובלת מבעיות נפשיות. מדובר בדרמה מטלטלת ורבת עצמה, בה אנג\'לינה ג\'ולי מככבת לצדה של השחקנית וינונה ריידר.

• Lara croft: tomb raider (טומב ריידר) – סרט זה יצא בשנת 2001, והוא מבוסס על משחק המחשב אשר היה פופולארי אי שם בשלהי שנות התשעים, \"טומב ריידר\". אינספור גיימרים הזילו ריר בשעת משחק על הדמות הממוחשבת המושכת, ומי יכולה להתאים יותר מאשר אנג\'לינה ג\'ולי כדי לגלם את המקבילה האנושית של הדמות הממוחשבת המושלמת? (ניתן לצפות באתר יוטיוב בקטעים מהמשחק ומהסרט).
• Mr and mrs smith (אדון וגברת סמית\') – סרט זה יצא בשנת 2005 והעניק לאנג\'לינה ג\'ולי ולבראד פיט את ההזדמנות להפגין את הכימיה ביניהם גם על גבי המסך הגדול. וכמובן הם כלל וכלל לא אכזבו את קהל הצופים ואת המבקרים, אשר התלהבו מהמשחק המשובח של בני הזוג. אנג\'לינה ג\'ולי מגלמת את דמותה של מתנקשת שצריכה לחסל את בעלה המתנקש.

אין תגובות: