יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

עמיעד עמר - פינה אצלך בלב

הזמר עמיעד עמר בסינגל רשמי ראשון \"פינה אצלך בלב\" בדרך לאלבום בכורה.
השיר נכתב על ידי היוצר והזמר אדיר גץ במיוחד עבור עמיעד.

להורדת mp3 320
http://www.upf.co.il/file/705925484.html

מילים ולחן: אדיר גץ
עיבוד והפקה מוסיקלית: אבישי ספיר
צילום: גיא קרני
עיצוב ועריכה: גיא זאבי
----------------------------------------

כל החלומות שלי כל המחשבות שלי
כל השאיפות שלי לשמור גם בשלכת
כל הדאגות שלי כל החששות שלי
כל הנסיונות שלי להיות ולא ללכת
כל הרגעים שלנו יחד נמרחים
הלילות מעורפלים
השאלות עוד בדרכים

האם נשארה לי פינה אצלך בלב
והאם ליבך יודע עוד כאב
האם הדמעות שלך יבשו או עוד אצלך
והאם געגועייך חלפו ממך

כל המלחמות שלי על כל המטרות שלי
החלטתי לוותר כשאת בחרת ללכת
כל החרטות שלי על כל הימים ההם
שנשארת לבד וכמו תמיד שותקת
כל הרגעים שלנו יחד נמרחים
הלילות מעורפלים
השאלות עוד בדרכים

האם נשארה לי פינה אצלך בלב
והאם ליבך יודע עוד כאב
האם הדמעות שלך יבשו או עוד אצלך
והאם געגועייך חלפו ממך

כל הנצחונות שלי כל ההצלחות שלי
לא שווים דבר עכשיו כשאת הולכת
את כל התקוות שלי מכל השאלות שלי
האם אותי את עוד אוהבת

הפייסבוק הרשמי : https://www.facebook.com/amiad.amar

אין תגובות: