יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

הלוטסטין פלואוקסימסטרון

הלוטסטין פלואוקסימסטרון עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net הלוטסטין (Halotestin) נמצא בשימוש נירחב ע\"י ספורטאים, המתמודדים האולימפיים השתמשו בהלוטסטין בכדי להגדיל את רמות האנרגיה והכוח הפיזי שלהם בעת הביצועים הספורטיביים. ההלוטסטין בעל פעילות אנאבולית ואנדרוגנית חזקה מאוד, אך אינו יעיל לעלייה במסת השרירים, כשהוא ניתן לבדו, לכן ספורטאים רבים משלבים אותו בסייקלים שונים ובעיקר בכדי לשפר את הכוח או לשמור על הכוח כמו למשל בזמן דיאטות קשות בהן אנו חשים חלשים וחסרי כוח ואנרגיה.
הלוטסטין - פלואוקסימסטרון Halotestin) Fluxymesterone) מינון: ספורטאים נוטלים 10 עד 20 מ\"ג ליום. לכוח לסייקל של פוואר ליפטרים יתרון נוסף היות והיא מגבירה את האגרסיביות. הסטרואיד הינו אורלי הניגזר מ- methyltestosterone התרופה אינה גורמת לעלייה במשקל ואינה גורמת לצבירת נוזלים עודפת, וזאת בשל פעילותה האנדרוגנית הגבוהה והאנבולית הנמוכה יחסית.
הלוטסטין הינו סטרואיד אוראלי הכי חזק שקיים לכוח פיזי, ולכן הסטרואיד הינו אהוב מאוד על ספורטאי הכוח, כגון: הפואר-ליפטרים ומרימי משקולות, אך יש לציין כי הסטרואיד הנ\"ל נחשב לרכיל ביותר לתפקודי הכבד. בדומה ליתר הסטרואידים האנבוליים מקבוצת ה- 17 אלפא אלקילייטאד (C-17 alpha alkylated) לכן התכשיר רעיל מאוד לכבד.

אין תגובות: