יום חמישי, 18 ביולי 2013

Cresez - I miss you/אני מתגעגע אליך

מילים: ניק ( Cresez ) צ\'וזוי.
ביצוע: ניק ( Cresez ) צ\'וזוי, DIMANS ( דמיטרי צ\'וזוי ).
עיצוב גרפי: ניק ( Cresez ) צ\'וזוי.
עריכת מיקס וסאונד : DIMANS ( דמיטרי צ\'וזוי ).
הקלטה: DIMANS ( דמיטרי צ\'וזוי ).
פייסבוק: https://www.facebook.com/pages/CresezBeats/177691199038664
מילים:

בית א\'

מתגעגע אליך רוצה לראות אותך
כל כך הרבה זמן עבר לא שמעתי את קול\'ך
אני תמיד כאן משקר לעצמי
שאני לא אוהב אותך, ולא רוצה אותך לידי
זה לא נכון אני רוצה אני צריך אותך
אני צריך אבא שיתמוך, ותדע אני אוהב אותך
תראה כמה דמעות והראש שלי מבולגן
אני צריך אותך כשאין לי מצב רוח לעוד בוקר מחומם
כל הזמן כמו נדנדה זז מפה לשם
משהו פה מוזר אבל אני תמיד עם ראש מורם
כולם רואים אותי שמח במצב רוח טוב
הם לא יודעים שאין לי אבא לידי וזה יכול כל כך לכאוב
וזאת הסיבה לכל כך הרבה דברים
אולי עוברים השנים אנשים משתנים הכאבים לא עוברים
מעביר את הכאבים בהרבה דרכים
כשאני קם בבוקר הכל מתפוצץ לי מבפנים


פזמון:
אבא איפה אתה? אני צריך אותך
אבא איפה אתה? לא רואה אותך
אבא איפה אתה אתה חסר
כל השנים עוברים עדיין לא למדתי להסתדר X2


בית ב\':


אבא אני כבר גדול עבר 8 שנים
כל כך הרבה רוע בלב ואין מי שיבין
אני צריך משהו שידאג ויתן לי כאפה כשצריך
אני צריך משהו לידי שאותי יעריך
אני צריך אהבה ממך שלא קבלתי
אני צריך מישהו שיקשיב על כל מה שעברתי
ואין משהו שיעשה את זה יותר טוב ממך
תודה רבה לאמא על כל האהבה
ואני כל כך כפוי טובה, מאשים רק את עצמי
אני לא מצליח להתמודד אם המציאות כן זה אני
אתה רושם לי \"בני אני מתגעגע\"
גם אני מתגעגע אבל אני לא רואה אותך מגיע
אני יודע שזה לא כל כך קל
אבל מה אתה מעדיף להשאיר הבן שלך מורעל
אני לא אבן אני בן אדם
ותזכור אני תמיד יהיה הבן שלך הקטן




פזמון:
אבא איפה אתה? אני צריך אותך
אבא איפה אתה? לא רואה אותך
אבא איפה אתה אתה חסר
כל השנים עוברים עדיין לא למדתי להסתדר X2

אין תגובות: