יום שלישי, 3 ביולי 2012

מדונה

מדונה היא אחת מן הכוכבות הלוהטות ביותר בעולם הבידור המודרני.
היא נולדה בארצות הברית, בביי סיטי מישיגן, להורים ממוצא איטלקי אשר העניקו לה את השם מדונה לואיז ורוניקה צ\'יקונה. עוד בהיותה נערה מתבגרת היא החלה לחלום על היום אשר בו היא תפרוץ לאור הזרקורים ותופיע אל מול כמויות עצומות של מעריצים משולהבים. בדיוק מסיבה זו בגיל תשע עשרה היא עשתה את הצעד המשמעותי הראשון בדרך להפיכתה למגה כוכבת עולמית המוכרת בכל רחבי העולם, והיא עברה להתגורר בניו יורק.

מיד לאחר שהיא עברה לניו יורק היא החלה לעסוק בתחומים אמנותיים שונים, כאשר ההתמקדות העיקרית שלה הייתה בתור זמרת ורקדנית – שני התחומים אשר הלכה למעשה קנו לה תהילת עולם.

מהם השירים הטובים ביותר של מדונה?
מדונה היא אחת מהזמרות המצליחות ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הפופולארית, והיא עד היום מטפחת קריירה משגשגת וארוכה – מתחילת שנות השמונים ועד ימינו אנו – אשר במהלכה היא מכרה יותר מאשר 200 מיליון תקליטים. כל אלבום שמדונה הוציאה לשוק הניב לא מעט להיטים שנוגנו שוב ושוב בתחנות הרדיו ברחבי העולם, כמו גם על רחבות הריקודים במועדונים. להלן רשימה חלקית של הלהיטים הגדולים והחשובים ביותר של מדונה.

יש לציין שאת רובם ככולם אפשר למצוא באתרי סרטונים כמו יוטיוב ואחרים.
• Like a Virgin – השיר של מדונה, \"כמו בתולה\", יצא בשנת 1984 והוא עד היום נחשב בתור אחד מהלהיטים הגדולים והמוצלחים ביותר שלה. קרוב לוודאי שזה השיר שהפך את מדונה מזמרת מתחילה לסנסציה עולמית.
• Material Girl – לאחר שנה מדונה שחררה להיט גדול נוסף בשם \"נערה חומרנית\", ולמעשה זמן מה היא הייתה נודעת בכינוי \"נערה חומרנית\". בקליפ של השיר, בו ניתן לצפות באתר יוטיוב, מדונה מחקה את אחת מכוכבות העבר הנערצות עליה, מרילין מונרו.
• Vogue – מדונה פתחת את שנות התשעים בסערה עם להיט מועדונים ענק (שגם היה בפסקול של הסרט דיק טרייסי), אשר לווה בקליפ מושקע ובו מוצגות התנועות האופייניות לסגנון הריקוד שמוכר בשם \"ווג\". אפשר ללמוד את התנועות מהקליפ שמופיע באתר יוטיוב.

אין תגובות: