יום שלישי, 3 ביולי 2012

מייקל ג\'קסון – מספר פריטי טריוויה מעניינים

מייקל ג\'קסון היה אחד מן הכוכבים הגדולים, המיוחדים וללא כל צל של ספק המעניינים ביותר בעולם הפופ הבין לאומי. גם אם נמניתם על האנשים הספורים אשר המוזיקה של מייקל ג\'קסון לא הייתה נעימה לאוזניים שלהם – וככל הנראה שאתם שייכים למיעוט מזערי ביותר, אז ברכותינו – קרוב לוודאי שגם אם ממש רציתם וניסיתם בכל הכוח שלכם, לא הצלחתם להתחמק מהתופעה הבומבסטית והמפעל המוזיקלי הנצחי והמפואר אשר ידוע בשם מייקל ג\'קסון. אך בין אם אתם מעריצים מושבעים של מייקל ג\'קסון ובין אם אתם סתם אנשים אשר אוהבים מעת לעת להקשיב לאחד מן הלהיטים הגדולים ביותר שלו – ולמרבה המזל במהלך הקריירה שלו הוא שחרר לא מעט להיטים כאלה – אתם ללא כל צל של ספק תמצאו עניין רב בפריטי הטריוויה על מייקל ג\'קסון אשר יובאו בפניכם בהמשך מאמר זה.
עובדות מעניינות ופרטי טריוויה מסקרנים על מייקל ג\'קסון:
• בחודש אפריל של שנת 2009 מייקל ג\'קסון ערך מכירה פומבית ענקית שבה הוא מכר יותר מאשר 2,000 פריטים שונים מהרכוש הפרטי שלו אשר הוא צבר לאורך שנות המלכות שלו בעולם הפופ העולמי. בין הקשת הרחבה והמגוונת של הפריטים שנמכרו במכירה פומבית זו ניתן למנות את הכפפה הלבנה המפורסמת שלו שעמה הוא היה מופיע ואפילו את מתקני השעשועים השונים מהאחוזה המפוארת שלו.

• בשנת 1997 מייקל ג\'קסון שיתף פעולה עם זמר האופרה האגדי לוצ\'יאנו פבארוטי ועם חבר החיפושיות לשעבר פול מקרטני בדיסק שיצא לזכרה של הנסיכה דיאנה שנהרגה בתאונת דרכים.

• האחוזה של מייקל ג\'קסון, שנודעה בשם אחוזת נברלנד (ברוח הספר פיטר פן) הכילה בין היתר גן חיות ולונה פארק.

• מייקל ג\'קסון כיכב בתור דמות במשחק וידיאו שהיה פופולארי בשנות התשעים המוקדמות

• שיר הביטלס האהוב ביותר על מייקל ג\'קסון הוא השיר come together (בו ניתן לצפות באתר יוטיוב)
• מקולי קאלקין, כוכב הסרט \"שכחו אותי בבית\", היה הסנדק של בנו הבכור של מייקל ג\'קסון
• בסקר שנערך בבריטניה, הקליפ של מייקל ג\'קסון לשיר thriller נבחר בתור הקליפ הטוב ביותר בכל הזמנים (אפשר לצפות בקליפ באתר יוטיוב).

אין תגובות: