יום שלישי, 15 במאי 2012

ליידי גאגא - עובדות מעניינות על ליידי גאגא

• ליידי גאגא מושפעות מרבים וטובים מבין אגדות הרוק והפופ של התקופה המודרנית. בין האמנים אשר השפיעו על הקריירה שלה – הן מבחינה אסתטית והן מבחינה מוזיקלית – ניתן למנות את להקת הרוק האמנותית \\ אופרה \"קווין\", כמו גם את דיוויד בואי. בנוסף על כך, את ההשראה לכינוי שלה \"ליידי גאגא\" היא ללא כל צל של ספק שאבה מאחד מהלהיטים הגדולים ביותר של להקת קווין, \"רדיו גה גה\".
• ליידי גאגא מוקירה את כל ההערצה ותשומת הלב שלה היא זוכה בכל מקום שאליו היא מגיעה להופיע, וככל הנראה זו הסיבה שהיא שומרת על יחסים קרובים וחמים במיוחד עם המעריצים שלה. למעשה, ליידי גאגא כל כך אסירת תודה על גלי ההערצה המדהימים כלפיה, שפעם אחת היא הזמינה עשרות מגשי פיצה עבור המעריצים אשר חיכו לרגע שבו היא תצא ותעניק להם חתימה באופן אישי.
• בתחילת הקריירה שלה ליידי גאגא התקבלה לעבודה בחברת תקליטים והיא הייתה אמורה לשמש בתור כותבת שירים עבור אמנים אחרים. כיום ליידי גאגא כותבת את המילים לחלק גדול מן השירים שלה, ואם זה לא מספיק בחלק מן המקרים היא אפילו מפיקה אותם מוזיקלית.
• ליידי גאגא הינה חובבת אוכל מושבעת, אבל לפי מה שהיא טוענת האוכל האהוב עליה ביותר בעולם כולו הוא אוכל איטלקי, וליתר דיוק – פסטה מסוגים שונים.
• כיום ליידי גאגא היא אחת מן הזמרות המצליחות והמשגשגות ביותר בעולם המוזיקה, וללא כל צל של ספק אחת הרווחיות ביותר בשנים האחרונות. יחד עם זאת, לא רבים יודעים כי ליידי גאגא למעשה פשטה את הרגל לא פעם ולא פעמיים בעברה (למעשה, היא עשתה זאת 4 פעמים).
• מבין כל הסרטונים הויראליים אשר הופיעו באתר יוטיוב, ליידי גאגא טוענת כי ללא כל צל של ספק הסרטון החביב עליה יותר מכולם הוא \"דיוויד אחרי ביקור אצל רופא השיניים\". (אפשר לצפות בקליפ באתר יוטיוב, היכנסו לאתר והקלידו בשורת החיפוש david after dentist).

אין תגובות: