יום חמישי, 10 במאי 2012

דיוויד בקהאם - פרטי טריוויה על כוכב הכדורגל המצליח

דיוויד בקהאם נולד בתאריך 2.3 בשנת 1975 בלייטונסטון, לונדון, אשר באנגליה. הוא נחשב לאחד משחקני הכדורגל הטובים ביותר בהיסטוריה של ענף הספורט הזה, ולאחר שהגיע לשיא בקריירה שלו בתור שחקן כדורגל, הוא החל להיות מעין סלב בקרב חוגים שונים בתעשיית הבידור – בעיקר הודות לכך שהוא נישא עם ויקטוריה אדמס, שזכורה לכולם בתור חברה באחת מלהקות הבנות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הפופ, \"ספייס גירלז\" – מה שהפך אותם לאחד מהזוגות הלוהטים ביותר בעולם הבידור. בין אם אתם מכירים את דייויד בקהאם מעולם הכדורגל ומהבעיטות החופשיות וההגבהות המפורסמות כל כך שלו – את הטובות שבהן אפשר לראות באתר יוטיוב – ובין אם אתם שמעתם על דיוויד בקהאם דווקא בעקבות ההופעות השונות שלו בסדרות, פרסומות ואירועים נוצצים אחרים בתעשייה, אתם ללא כל צל של ספק תפיקו הנאה רבה מהעובדות המעניינות ופרטי הטריוויה המסקרנים שנביא בפניכם בהמשך המאמר.
כל מה שאתם לא יודעים על שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם

* בשנת 2008 דיוויד בקהאם הוכרז כגבר המושך ביותר אשר קיים על פני האדמה, תואר אשר הוענק לו על ידי אחד מהמגזינים המשפיעים והחשובים ביותר \"פיפל מגזין\".

* המגזין המשפיע בתחום הכלכלה והעסקים, פורבס, מנה את הזוג דיוויד בקהאם וויקטוריה אדמס במקום השלישי ברשימת הזוגות הרווחיים ביותר בהוליווד, וזאת לאחר שבני הזוג הרוויחו 58 מיליון דולר מ-2007 עד 2008.

* דיוויד בקהאם מתגאה בקעקוע שהוא עשה על הזרוע השמאלית שלו, ובו ניתן ליהנות מהמחזה המרהיב של אישתו היקרה, ויקטוריה בקהאם, השוכבת על גבה ומוקפת בשמיים שחורים ועטורי כוכבים.

* הפעם הראשונה בה דיוויד בקהאם זכה לכבוד לשמש בתור קפטן נבחרת אנגליה בכדורגל היה בשנת 2000, בעת משחק ידידות מול נבחרת איטליה.
• דיוויד בקהאם חקק את השם של בנו הבכור, אשר נקרא ברוקלין, על נעלי הפקקים שלו עמם הוא שיחק בקבוצת הכדורגל המצליחה מנצ\'סטר יונייטד במהלך כל העונה של שנת 1999.

* את שערו הראשון לזכות נבחרת אנגליה הוא כבש נגד קולומביה, במונדיאל 1998 (ניתן לצפות בשער באתר יוטיוב).

אין תגובות: