יום שלישי, 27 בינואר 2015

טיפול בטרשת עורקים ודיאטה

שומנים לטיפול בטרשת עורקים, עם קובי עזרא. טרשת עורקים ורפואה מונעת. שומנים לטיפול בטרשת עורקים. http://diet2all.net איך מטפלים בטרשת עורקים? טיפולים למצבי טרשת עורקת עשויים כוללים לרוב שינויים באורח חיים - תזונה ודיאטה בריאים, תרופות בהתרם לצורך, ולעיתים ישנו הצורך ההליכים רפואיים.
מטרות טיפול בטרשת העורקים הם: להקלה על תסמיני הטרשת, צמצום גורמי הסיכון למחלות לב וכלי דם, במאמץ להאט ולמנוע את הצטברות הפלאק
הטרשתי וכך הפחתת הסיכון להיווצרות קרישי דם וטרשת עורקים.
ביצוע שינויים באורח חיים ודיאטה המותאמת באופן אישי למטופל לעתים קרובות מסייעת למנוע ולטפל בטרשת עורקים. ויש לציין כי בעבור אנשים מסויימים, שינויים הנ\"ל עשויים להיות הטיפול היחיד הנדרש להן. תזונה ודיאטה בריאים הם חלק חשוב מאורח חיים בריאים. בעקבות תזונה בריאה יכול למנוע או להפחית את לחץ דם גבוה ורמות כולסטרול גבוהות בדם ולעזור לך לשמור על משקל בריא. להלן טיפים מעשיים על אכילה בריאה, פעילות גופנית, ושמירה על משקל.
שינויים טיפוליים כדוגמת דיאטה ופעילות גופנית המותאמים באופן אישי. כמובן שאם יש לכם כולסטרול גבוה בדם אז ניתן ויש לאזנו ע\"י תוכנית דיאטה וכו\'.
חשוב להבין כי אין לצרוך יותרמ- 25 עד 35 אחוזים מצריכת הקלוריות היומיים ממקור שומני חיוני, ולהמנע ככל שניתן לשומנים רוויים, שומני טראנס, ולהגביר את מריכת ואכילת חומצות השומן החד בלתי רוויים.
להגביר מזונות העשירים בסיבים מסיסים גם הם חלק מתזונה בריאה. הם עוזרים למנוע את מערכת העיכול מפני ספיגת כולסטרול. מזונות אלו כוללים:
דגנים מלאים, כגון: סובין שיבולת שועל ושיבולת שועל, פירות כגון תפוחים, בננות, תפוזים, אגסים, שזיפים וקטניות כמו שעועית, עדשים, חומוס, שעועית שחורה, שעועית לימה ותזונה עשירה בפירות וירקות יכולה להגדיל את התרכובות להורדת כולסטרול חשובות בתזונה שלך. תרכובות אלה, המכונים סטנולים צמחיים או סטרולים, הם פועלים כמו סיבים מסיסים.

אין תגובות: