יום שישי, 9 באוגוסט 2013

אני בא !!! ani ba חגי גוטמן /hagay gutman

אני הולך אבל כמו תמיד חוזר
שוב מתאכזב שהחלום כבר הסתיים.
אני חלש אבל רוצה חזק, ונאבק לא לחפש את היציאה.

בלי ציפיות נותן אמון ומשתנה
ומגלה, שזה לא זה, שאת לא את, ומנסה
להיאחז במה שיש, ולא במה שאין.

חכי לי רק עוד רגע אני בא אליך
נעמוד ונתחבק אל השקיעה
חכי לי רק עוד רגע אני בא אלייך רק...
עוד דקה..

עוד לא פגשת אותי בכלל אבל אני שלך,
אני חולם, אולי ומקווה וזה יקרה,
שאת נמצאת קרוב ושאמצא אותך

חכי לי רק עוד רגע אני בא...

יש סערה, רוחות הודפות אותי רחוק,
למקומות, לאשליה של זיכרון מתוק,
וקול שלא הכרתי שוב קורא לי \"בוא!\"
ומנער, ומעורר, ומספר,
שאת קרובה

חכי לי רק עוד רגע אני בא...

\"אני בא\"- חגי גוטמן

מילים: חגי גוטמן וארי בונה
לחן: חגי גוטמן
שירה :חגי גוטמן
תופים:אביב בונן
בס:עידו [דודו] הרשקוביץ
גיטרות:מאור חי ,יובב אברהם
גיטרה סלייד: אלון לאון הילל
קלידים ומוג :שלומי מאיה
הקלטה :אורפז אגרנוב
עיבוד והפקה:אורפז אגרנוב וחגי גוטמן
מיקס ומאסטרינג:אורפז אגרנוב
עריכת וידאו: ניצן טאוב

אין תגובות: