יום רביעי, 6 במרץ 2013

דוד נחמד ♪ להתחיל את המחר 2013

לחצו הצג עוד לפרטים חשובים....:
.
.
הורדה באיכות אולפן:
http://f2h.nana10.co.il/hh29w4f77qc7
שתפו את השיר בעמוד הפייסבוק שלכם וספרו לנו מה דעתכם האישית.

אם אתם עוד לא חברים של דוד נחמד בפייסבוק? הכנסו לקישור הבא,
הצטרפו כמנוי לעמוד הפייסבוק של דוד וקבלו את כל העדכונים החמים
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003061234084

סינגל בכורה לקראת אלבום אולפן בכורה עליו עובד בימים אלה.
דוד בן ה-18 מהעיר קרית ים מוציא סינגל בכורה , וסוחף אותנו איתו ..

מילים ולחן : דוד נחמד
עיבוד יעקב חתן
מיקס ומאסטרינג : דור ציפורה

מילים :

בית 1 :
איך האמנתי לשקרים , ששפתייך אמרו
איך האמנתי לכל מילה , ללא משמעות
חשבתי שבה אמצא את הטוב שבנשים
אך עכשיו אני מבין , נפלתי עמוק בפנים

קטע מעבר :
איך היא שיחקה לי בלב , שהייתי תמים
נסחפתי עם הרגש , ונפלתי עמוק בפנים

פזמון :
אפילו אם תבואי , ותגידי אני עוזבת
לא יתבונן לכיוון , ואתן לך ללכת
מה שהיה בעבר , לא חשוב ומיותר
רוצה לשכוח את היום , ולהתחיל את המחר

בית 4 :

עכשיו אני מבין , את הטעות של החיים
נתתי לך להרגיש , כמו נסיכה מהסרטים
השקעתי וטרחתי , להגשים חלומות
אך בכמה מילים , הרסת ת\'אהבות

קטע מעבר :
ממשיך את החיים , לא מסתכל לאחור
מה שהיה לפני, לעולם לא יחזור

פזמון :
אפילו אם תבואי , ותגידי אני עוזבת
לא יתבונן לכיוון , ואתן לך ללכת
מה שהיה בעבר , לא חשוב ומיותר
רוצה לשכוח את היום , ולהתחיל את המחר

אין תגובות: