יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

אביב דיין - ילדה של אב ♪

אביב דיין שר את השיר \"ילדה של אב\" של הזמר נתנאל.

הוקלט באולפן פלוט
מילים: דידי הררי
עריכה ומיקס: אילן רביבו
לחן: שמעון בוסקילה
הפקה מוסיקלית: אילן רביבו
עיצוב וגרפיקה: ליאב כהן

להורדת השיר:
http://www.upf.co.il/file/65263805.html

להורדת הצלצול:
http://www.upf.co.il/file/483339707.html

בחדרך את ישנה ירד הליל
קרוב אלייך אני חש את השלווה
פנייך פני מלאך שלא טעם עדיין
את טעמה המר של אכזבה


תמיד את הכרית את מחבקת
את מסתובבת ואחר כך נינוחה
אין מאושר ממני בעולם כשאת צוחקת
ואיך אני נשבר כשאת בוכה

[פזמון]
לך תודה ילדה
את מוציאה את הילד שבי
כשאני משתטה את מחייכת

ליל מנוחה עוד רגע קט יבוא הבוקר
נומי ילדה אל לך לדאוג
נומי ילדה אני לא רחוק

נומי ילדה הכל שקט כאן עכשיו
שיר אהבה בין ילדה ובין אב

אני מסיר תלתל מבין עינייך
נשימתך כמו פרפר שמרחף
אוחז בשתי ידי את שתי ידייך
נשבע בלי מילים לא אשכחך

[פזמון]
לך תודה ילדה
את מוציאה את הילד שבי
כשאני משתטה את מחייכת

ליל מנוחה עוד רגע קט יבוא הבוקר
נומי ילדה אל לך לדאוג
נומי ילדה אני לא רחוק

נומי ילדה הכל שקט כאן עכשיו
שיר אהבה בין ילדה ובין אב

אין תגובות: