יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

תוכנית שותפים בעברית - בואו נעשה כסף

http://www.wesell.co.il/signup.php?ref=noam46
זה הקישור שלי לתוכנית השותפים שאני הכי ממליץ עליה לדעתי זאת התוכנית השותפים הטובה ביותר בשוק הישראלי זה בעצם רשת שותפים עם המון המון אופציות לפירסום. בתוכנית שותפים שתימצאו פה יש המון המון ניסיון והצלחה אז אין לכם סיבה לחשוש מאי תשלום או מדברים אחרים אף אחד לא מנסה לרמות אותכם פה אני רק רוצה לימצוא אנשים ולהפוך אותם למצליחים וככה למצוא שותפים טובים לעתיד. אז תרגישו חופשי להירשם לקורס שלי ולאתר עצמו:

http://www.noam46.com

באתר אני מציע קורס חינם על כסף באינטרנט שהבה ממנו מלמד כל מיני שיטות לפרסם תוכנית שותפים בעברית וגם באנגלית. בעצם בכל ששפה שתיבחרו אני יתן לכם את הכלים להצלחה און ליין ולעשיית הכסף באינטרנט בכלל
אני נימצא בשוק כסף באינטרנט כבר מעל 4 שנים ולמדתי כבר המון המון קורסים באינטרנט הרבה מאוד מהם עוסקים רק בתוכניות שותפים באנגלית אבל אני פה כדי להעביר את הידע שלי לעברית וללמד אותכם לעשות כסף בצורה שאני גם ירוויח מזה אז זאת הסיבה שאני רוצה שתרוויחו כי יש לי פה אינטרס כספי אתם מרוויחים אני מרוויח ככה זה פה וזאת הסיבה שאני מזמין אותכם להירשם תחתיי בתוכנית שותפים הזאתי לדעתי היא הכי טובה שיש לישראל הקטנה להציע אני מאוד מקווה לישמוע ממכם אתם מוזמנים ליפנות אלי במייל .. כל אחד שעושה את הקורס שלי מקבל את המייל שלי לשאלות וטיפים ואני אשמח אם תירשמו גם לוויסל וגם לקורס ככה אני יוכל להבטיח לכם מקסימום הצלחה! תיזכרו אני רוצה שתצליחו לא רק בתוכנית שוטפים בעברית אלא בכל מה שקשור בכסף באינטרנט. כל שאלה תגובה או הערה אני הכיף הכיף יענה
מקווה לעבוד איתכם בתוכנית שותפים :)

תוסיפו אותי בפייס
HTTP://FACEBOOK.COM/NOAM46

לכל מי שלא מה זה תוכנית שותפים:
זה בעצם שיטת פירסום חדשה יחסית הרעיון הוא שמשלמים רק על הצלחה. לדומגא
אם יש לי חנות נעליים אז במקום לקחת סיכון בפירסום באי אפשר לדעת מה התוצאות היו אז אני משלם לכל מי שמביא חבר לקנות כלומר אם אתה הבאת חבר לקנות אצלי נעליים אז אני ישלם לך עמלה קטנה על המכירה וככה אני לא צריך לשלם על פירסום כושל.. מה שפותח מקום לאנשים לעשות כסף מפירסום של מוצרים של אנשים אחרים.. ופה אנחנו ניכנסים השותפים: אל תידאגו אם אין לכם שמץ של מושג בפירסום אני ילמד אותכם את כל הא\' ב\' שצריך לדעת כדי להצליח בתוכנית שותפים

אין תגובות: