יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

דברי אלי ביידיש

Talk Yiddish To Me

יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

לאן

לאן -שיר מתוך אלבום חדש של האמן שלמה קובי

בגלגול הבא

סינגל חמישי מתוך אלבום חדש של האמן שלמה קובי

סרט אדום

סינגל רביעי מתוך אלבום חדש של שלמה קובי .

שדות ילדות

סינגל שלישי ,מאלבום חדש.

אם תלכי - שלמה קובי

סינגל שני מתוך אלבום הבכורה .

יום שישי, 19 בדצמבר 2014

יצאנו להצחיק

תרומה מיוחדת אבירן בוחבוט ואור עמר

פיתוח שרירים אופן ביצוע הפוזות

פיתוח שרירים אופן ביצוע הפוזות פיתוח גוף עם ד\"ר קובי עזרא. אחד המאפיינים של האלופים בספורט פיתוח הגוף בני זמננו, הינו חיטובי גופם ושריריהם המובלטים השואפים לשלמות. בימינו חיוני ביותר להשיג מראה מושלם זה. לעומת מספר מתחרים פוטנציאלים שהיו בעבר מתמודדים על תארים כ\"מר-אולימפיה\", הרי כיום בימת התחרויות מלאה במתחרים, שרבים מביניהם, לו רק ידעו כיצד לבצע

פיתוח גוף עשיית הפוזות

פיתוח גוף עשיית הפוזות באופן מושלם עם ד\"ר קובי עזרא. אמנם ישנה חשיבות רבה יותר לתזונה, אך בלי אימונים חזקים לא תיראנה התוצאות. גם כאן בתקופת המסה העניינים מעט קלים יותר, בשל תחושת האנרגטיות שהקלוריות הרבות מקנות והעדר ההכרח לבצע אירובי. בתקופת החיטוב לעומת זאת, כל אימון ילווה בתחושת עייפות וחולשה ויצריך תעצומות נפש של ממש בכדי לסיימו במלואו ובעצימות הרצויה. מפתח גוף מקצועי מתאמן בממוצע 6 פעמים בשבוע ולעיתים אף פעמיים ביום, תקופת החיטוב אינה מקנה הנחות.

מצגת על שבע טחנות

האתר נמצא בתוך פארק \"גני יהושוע\" בתל אביב על שפת הירקון. העריכה: בן ציון לזר

יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

פיתוח גוף שרירי לאנשים רזים

פיתוח גוף שרירי לאנשים רזים בתת משקל, כיצד לעלות במשקל במהירות, לפי שיטתו של ד\"ר קובי עזרא.

איך לפתח גוף ושרירים?

איך לפתח גוף ושרירים? באופן מהיר לאנשים רזים מאוד?! בשיטתו של ד\"ר קובי עזרא. מתאמנים הדוגלים בביצוע פעילות אירובית בלבד, ללא פעילות אנאירובית, אומנם ינצלו כמות שומן גדולה יותר, אך לא ישמרו את מסת שריריהם שתידלדל, במיוחד עם העלייה בגיל. ההשפעות על המראה בולטות, וניתן להבחין במראה רופס, המתבטא בעיקר בטונוס שרירים נמוך.

פיתוח שרירים וחיטובם

פיתוח שרירים וחיטובם בדיאטה אישית ואימונים בתיאום למטופל לפי שיטתו של ד\"ר קובי עזרא. תרגיל שנתקלים בו לא מעט בחדרי הכושר. הוא כולל לפעמים תוספות \"מעניינות\" כמו מסירת כדור כוח, או החזקת משקולת תוך כדי הכפיפות.

פיתוח גוף ושרירים

פיתוח גוף ושרירים ע\"י דיאטה ואימונים אישיים בשיטתו של ד\"ר קובי עזרא. סטרואידים אנדרוגניים אנאבוליים הם הורמונים סטרואידים סינתטיים וטבעיים אשר מעודדים גידול וחלוקת תאים,כתוצאה מכך חל גידול של מספר סוגי רקמות ובעיקר שרירים ועצמות. תפקידם של הסטרואידים האנאבוליים הוא האצת סינתזת חלבונים בגוף, העלאת מסת השריר, הכוח הפיזי והתיאבון.

שיפור הכוח הפיזי בחדר הכושר

שיפור הכוח הפיזי בחדר הכושר הכיצד ניתן לעשות זאת במינימום זמן בשיטתו של ד\"ר קובי עזרא. שיפור יכולתו של רץ משוכות יש צורך בביצוע תרגילים ואימונים המתאימים לשם שיפור היכולת הספציפית.

אנטי אייג\'ינג טבעי תזונה והורמון גדילה

אנטי אייג\'ינג טבעי תזונה, פעילות גופנית והורמון גדילה. סודות האנטי-אייג\'ינג שתמצאו בספרי הם שבעה אמצעים רבי עוצמה וקלים ליישום, באמצעותם ניתן לחדש בניית עצמות ומסת שרירים, להחיות מחדש תאי מוח, לחדש עור שהזקין, להפחית את הסיכויים למחלות לב וסרטן, לעצור את דלדול העצם (אוסטאופורוזיס), לשלוט ברמת הסוכר בדם, ולהיפטר מעודפי שומן.

דיאטה אנטי אייג\'ינג

דיאטה אנטי אייג\'ינג תזונה ותהליכי זקנה, עם ד\"ר קובי עזרא. מה שקשור לאנטי אייג\'ינג , כדאי להבין כי המונח מכיל הרבה יותר ממניעת הזדקנות של העור. זהו מונח שמהווה מכלול שלם של טיפולים שבמידה ומיישמים אותם כהלכה, ניתן להצעיר את מראה ואיכות עור הפנים בכמה שנים. כל מי שמגיע אליי לביקור, עוד לפני שמתחילים ונכנסים לעובי הקמטים, תרתי משמע.

האטת הזקנה בתזונה

אנטיאייג\'ינג האטת הזקנה בתזונה עם ד\"ר קובי עזרא. הגוף שלנו הוא מכונה משוכללת. מכאן שכמו כל מכונה, ככל שנתחזק אותה בצורה רציפה לאורך השנים, כך יקל עלינו להמשיך וליהנות מפעילותה היעילה והחלקה. הזנחה ממושכת בגילאים היותר צעירים.

יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

הורמונים להאטת זקנה

הורמונים להאטת זקנה מלטונין הורמון גדילה ועוד, עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net שיטות טיפול מיוחדות אלה ושילובן עם תכשירים רפואיים לתחזוקה ביתית נבדקו והוכיחו עצמן במקרים רבים: אקנה על סוגיו, הזדקנות העור, פיגמנטציה, מיצוק , טיפולי עיניים, וטיפולי שיקום העור לפני ואחרי הליכים כירורגיים. כדי להאט את תהליך ההזדקנות, בקליניקות המתמחות בעיכוב ההזדקנות (Anti-Aging Therapy). ההורמונים החשובים בקטגוריה זו הם: הורמון הגדילה (GH). מלטונין, המופרש מבלוטת האצטרובל (PINEAL). הורמון קליפת בלוטת יותרת האדרנל (DHEA). הורמוני המין (אסטרוגנים ואנדרוגנים). הורמון הגדילה - אחראי לגדילת השלד ולבניית מסת השרירים. הורמונים מוחיים נוצרים ומופרשים מן ההיפותלמוס ומבקרים את הפרשתו: GHRH - ההורמון המזרז, וסומטוסטטין - ההורמון המעכב את הפרשתו. הפרשת ההורמון מגיעה לשיא בתקופת ההתבגרות אצל ילדים (שלב הגדילה המואצת), יורדת לאחר סיום ההתבגרות. הורמון גדילה בעל פעילות מנוגדת לפעילות ההורמון אינסולין, ומזרז את פירוק מאגרי הגליקוגן והעלאת סוכר הדם. המלטונין הוכח במחקרים כחומר החשוב ביותר לשמירת הריתמוס ולאיזונו היומי של האדם, בעיקר ביחס לשעות עירות ושינה, ומשום כך הוא נחשב לאמצעי יעיל לטיפול בבעיות Jet-Lag וכן לטיפול במצבי אינסומניה והפרעות שינה מסוגים שונים. הוא מופרש בעיקר בלילה, והפרשתו היומית נמוכה. שיא הפרשתו נמצא אצל ילדים צעירים, ועם השנים יש דיכוי ניכר ביצירתו ובהפרשתו. מלטונין בעל פעילות נוגדת חמצון. בעכברים הוא נמצא כמגן על תאי עצב מפני נזקים של אלכוהול, והתפתחות מצב דמנטי (אובדן זיכרון) הנובע מצריכת אלכוהול. מחקרים אחרים בחולדות מבוגרות הראו כי תוספת מלטונין יומית הפחיתה את כמות השומן בחלל הבטן ואת רמת ההורמונים לפטין ואינסולין, הקשורים להגדלת מסת השומן בגוף.
דהידרואפי אנדרוסטרון – DHEA, הוא מקדם היצירה של הורמוני המין הנקביים והזכריים: אסטרדיול וטסטוסטרון. ההורמון והמטבוליט הסולפיטי שלו DHEAS הם התוצר העיקרי של יותרת הכליה, אך הוא ומספר סטרואידים נוספים מיוצרים ומופרשים גם במוח, ומכונים על כן בשם נוירוסטרואידים. DHEA הוא ההורמון שבגיל הנעורים רמתו בדם היא הגבוהה ביותר מכל שאר ההורמונים בגוף ועם הגיל יורדת מאוד להן מכונה כ\"הורמון הנעורים\".

האטת הזקנה עם הורמונים מלטונין

האטת הזקנה עם הורמונים מלטונין, DHEA, תירואיד, עם ד\"ר קובי עזרא. בגיל הבוגר נפגם האיזון הביולוגי המעניק לעור את מראהו הצעיר הרענן והגמיש בעקבות שינויים פנימיים וחיצוניים. טיפול זה פותח במיוחד לתת מענה לצרכי העור הבוגר. בטיפול זה משלבים תכשירים בעלי ריכוז גבוה של חומרים פעילים המשפיעים באופן ממוקד ומעניקים לעור חיוניות

לעצור את הזמן הורמונים

לעצור את הזמן להגביר את ההורמונים עם ד\"ר קובי עזרא.אנטי אייג\'ינג\", \"עצירת תהליכי ההזדקנות של העור\", \"מלחמה בקמטים...

[HD] Always the Sun - SolarEdge 2014 Happy Holidays cl

http://www.solaredge.com We are happy to bring you our warmest regards for the holiday season -- as always, all written and performed by SolarEdge employees around the world. We hope that you will join us and share in the fun of Always the Sun! We wish you a successful and sun filled 2015

אלצהיימר פגיע בזיכרון

אלצהיימר פגיע בזיכרון דמנציה עם ד\"ר קובי עזרא. מחלת אלצהיימר (ובקצרה אלצהיימר) היא מחלה קשה ומתקדמת של מערכת העצבים המרכזית, הנפוצה בייחוד (אך לא רק) בקרב קשישים. היא מתבטאת בניוון איטי ומתמשך עד למוות של תאי העצב במוח. המחלה תוארה לראשונה ב-1906 על ידי החוקרים הגרמנים אלואיס אלצהיימר (Alois Alzheimer) ואמיל קרפלין (Emil Kraepelin). מחלת האלצהיימר בשלב המתקדם תגרום בהכרח למותו של החולה, אמנם בדרך עקיפה.

אלצהיימר טיפול טבעי

מחלת אלצהיימר והצמח גינקו בילובה עם ד\"ר קובי עזרא. הצטמקות המוח ממסה של 1394 גרם ל-1161 גרם. בעקבות כך חלה גם ירידה במספר הדנטריטים ובצפיפות הסינפסות- מה שמבטא את הפגיעה בהולכה העצבית של מסרים אל המח וממנו.

יום שבת, 13 בדצמבר 2014

דיאטה מהירה לנשים

דיאטה מהירה לנשים מבוגרות וצעירות. כך מספרות מטופלו של ד\"ר קובי עזרא. דיאטה מהירה לרוב כוללת תוכנית הרזיה אשר אינה מערבת פעילות גופנית (אם כן, הפעילות הגופנית אינה מרכזית בתהליך ההרזיה). התפריט בדיאטות מהירות לרוב עושה אלימינציה לסוגי מזונות מסוימים אשר ידועים כ\"גורמים להשמנה\" כמו דיאטת דלת פחמימות, או לעיתים מתמקד באכילת מזון מסוג מסוים, בשל תכונות מסוימות ההופכות אותו לאטרקטיבי, כגון מגביר את חילוף החומרים בגוף (מטבוליזם) או שורף שומנים.

דיאטה מהירה לנשים

דיאטה מהירה לנשים לאחר הריון ועד גיל המעבר. דיאטה זה נושא גדול ומורכב. יש אינספור סוגים של דיאטות; דיאטת פחמימות ודיאטת חלבונים, דיאטת אטקניס ודיאטת מיצים. הדיאטה הכי טובה היא איננה דיאטה שקונים בחנות או מוצאים באינטרנט. הדיאטה הכי טובה היא דיאטה שדיאטנית קלינית מתאימה לנו אישית. דיאטה אישית שדיאטנית מתאימה לנו היא למעשה תפריט דיאטה שהדיאטנית מרכיבה לנו מול ההעדפות שלנו בנושא אוכל, בדיקות הדם שלנו ומצבנו הבריאותי וכן המשקל שלנו.

יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

גלוטתיון פראוקסידז ואנטי אייג\'ינג

גלוטתיון פראוקסידז ואנטי אייג\'ינג תהליכי זקנה עם ד\"ר קובי עזרא. שימושים עיקריים:
הגנה על הכבד וטיפול בבעיות כבד.
טיהור הכבד מרעלים (דטוקסיפיקציה).
מניעת הרעלה של מתכות כבדות.
שמירה על בריאות הלב וכלי הדם.
טיפוח העור, השיער והציפורנים.

גלוטתיון פרוקסידאז ואציטיל ציסטאין

גלוטתיון פרוקסידאז ואציטיל ציסטאין כאנטיאוקסידנטים עם ד\"ר קובי עזרא. כשיורד יצור הגלוטתיון עם הגיל, ניתן ליטול אותו כתוסף מזון דרך הפה, אולם, הגלוטתיון אינו נספג היטב במעי, והעלאת ריכוזו בדם היא בכ- 10% בלבד, כך שיעילותו מפוקפקת. ישנה אפשרות גם ליטול את הגלוטתיון במדבקה דרך העור. זו אמורה להעלות את ריכוזו בדם עד 24 שעות בערך בכ- 300% מהריכוז הרגיל (מכ- 2mM/L עד כ- 7.3mM/L) , אולם, מחיר המדבקות יקר מאד, ומרכיבים מסויימים במדבקה עלולים להיות רעילים, לכן לא מומלץ להשתמש בהן. נשארות עדיין כמה אופציות אחרות:

גלוטתיון פרוקסידז נוגד חמצון

גלוטתיון פרוקסידז נוגד חמצון רב עוצמה עם ד\"ר קובי עזרא. SOD מכיל אטום מתכת במרכזו; המתכת יכולה להיות ברזל, מגנזיום, מנגן או נחושת. בתגובה שלעיל המתכת היא נחושת, והסימון Cu-SOD מציין את האנזים; לימין סימון הנחושת מצוין מספר החימצון שלה. ניתן לראות כי בשלב הראשון של התגובה הנחושת מתחזרת (מקבלת אלקטרון; מספר החימצון שלה יורד מ-2+ ל-1+), ואילו בשלב השני הנחושת מתחמצנת בחזרה. תגובה כזו, בה חומר יחיד משמש כמחזר וגם כמחמצן, נקראת דיסמוטציה; מכאן שמו של האנזים, סופראוקסיד דיסמוטאז.

יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

פעילות ספורטיבית ובריאות

פעילות ספורטיבית ובריאות גופנית פיזית ונפשית עם ד\"ר קובי עזרא. אימון כוח: נמצא גם הוא כיעיל ובטוח עבור חולי לב רבים. גם כאן יש צורך בהתאמת תוכנית האימון לצורכי המתאמן וזאת על ידי הרופא המפנה או המפקח, ו/או המומחה לשיקום חולי לב המפקח על תוכנית האימון שלך.

ספורט ומניעת מחלות

ספורט ומניעת מחלות גוף ונפש עם ד\"ר קובי עזרא. במסמך הנוכחי סיכמנו את הידע הקיים, המתבסס על מחקרי תצפית מסוגים שונים, על מחקרים התערבותיים מבוקרים וגיבשנו את ההמלצות הנוגעות למניעת תחלואה קרדיוואסקולרית ראשונית ושניונית באמצעות פעילות גופנית.

תוספי תזונה המסייעים לדיאטה וחיטוב

תוספי תזונה המסייעים לדיאטה וחיטוב הגוף עם ד\"ר קובי עזרא. במהלך ההרזיה חשוב במיוחד להקפיד על צריכה חכמה של נוזלים ולשתות לפחות עשר כוסות מים ביום. כמות מספקת של מים חיונית לחילוף חומרים תקין ולפעילות תקינה של כל מערכות הגוף. כמו כן, מסייעים הנוזלים ביצירת תחושת שובע ובהימנעות מאכילה מוגזמת.

יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

תה ירוק ופלפלים לדיאטה הרזיה

תה ירוק ופלפלים לדיאטה הרזיה וחיטוב הגוף עם ד\"ר קובי עזרא. תה ירוק מגביר את המטבוליזם ומזרז ירידה במשקל. ה-EGCG המצוי בתה הירוק משפר את חילוף החומרים, ע\"י עלייה בהוצאה האנרגטית וכך מסייע לירידה במשקל. לפי מחקר נמצא כי תמצית תה ירוק (השווה לכוס תה ירוק אחת) העלתה את ההוצאה האנרגטית (הפעילות המטבולית) בכ- 4%.

דיאטה וחמצות שומן חיוניות

דיאטה וחמצות שומן חיוניות: דיאטה וחמצות שומן חד בלתי רוויות עם ד\"ר קובי עזרא. אין ספק, כי הסיבה העיקרית לצריכת מזון המכיל שומן רווי היא תוצר של חוסר מודעות ותרבות קלוקלת, המעודדת הרגלי תזונה לקויים, המתבססים על סוגי מזון העתירים בחומצות שומן רוויות, אך דלים בחומצות השומן החיוניות (הלא הן חומצות שומן בלתי רוויות, וליתר דיוק, שומן רב בלתי רווי, ושומן חד בלתי רווי).

דיאטה ותוספי תזונה

דיאטה ותוספי תזונה עם ד\"ר קובי עזרא. במחקר אחד צרכו כשבעה נחקרים בריאים (גברים) יותר מ-120 גרם שומן ביום במשך 12 ימים ונטלו צ\'יטוזן לפני הארוחות בימים השישה עד התשעה. אחוז השומן בצואה שנאספה מכל הנחקרים נמדד, לא נמצאו הבדלים ברמת השומן שהופרש בצואה בין הימים שבהם הנבדקים נטלו את התוסף לבין הימים שבהם הנבדקים לא נטלו את התוסף. במחקר אחר לא נמצאה ירידה משמעותית במשקל לאחר נטילת צ\'יטוזן. תוצאות זהות התקבלו במחקר דומה שבו נטלו חלק 12 גברים ו-12 נשים.

דיאטה והחומץ התפוחים

דיאטה והחומץ התפוחים הטבעי עם ד\"ר קובי עזרא. חומץ תפוחים הוא נוזל חומצי המיוצר על-ידי תסיסת תפוחי עץ. הטענה כי חומץ תפוחים מסייע בהרזיה היא עתיקת יומין ויש הגורסים כי כבר בימי הפרעונים שימש חומץ תפוחים כעזר לדיאטה. התומכים בטענה זו מסבירים כי הפקטין המצוי בחומץ מתחבר לשומנים ומסייע בשריפתם. הגירסא המודרנית של דיאטת חומץ תפוחים פותחה ב- 1970 הן בצורה טבליות לבליעה המכילות שילוב של חומץ תפוחים עם אצות ים, ויטמין B6 ולציטין והן כתוכנית הרזיה.

דיאטה וחומץ תפוחים הרזיה

דיאטה וחומץ תפוחים הרזיה וחיטוב הגוף עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net דיאטת חומץ תפוחים מסייעת להאצת קצב חילוף החומרים ושריפת השומנים, יעילה באיזון הדחף למתוקים ולירידה בתחושת הרעב. חומץ תפוחים נמצא בשימוש למעלה ממאה שנה למטרות רבות: הורג עשבים, ניקוי מכונות, ליטוש שריון ורוטב לסלטים. זה גם תרופה עממית עתיקה המקלה על מגוון רחב של בעיות רפואיות.בשנים האחרונות, חומץ תפוחים סומן כמאיץ חילוף חומרים ושומנים, עכשיו החומץ תפוחים נמכר כדיאטה.
אנשים שמנים שצרכו דיאטת חומץ תפוחים למשך 12 שבועות חוו ירידה משמעותית במשקל הגוף, שומן ביטני, היקף מותנים, וטריגליצרידים. אחד היתרונות של החומץ התפוחים הוא בסיוע למניעת הצטברות שומן בגוף
חומץ תפוחים עשוי להועיל לאנשים עם סוכרת. לדוגמה, נמצאו כי חולי סוכרת מסוג 2 שצרכו שתי כפות חומץ תפוחים לפני השינה הראו שינויים חיוביים ברמות סוכר בדם בבוקר שלמחרת. בכתב העת של פקיסטן מדעי הביולוגיה, נמצא כי חולדות סוכרתיות שצרכו דיאטת חומץ תפוחים לארבעה שבועות חוותה עלייה בכולסטרול HDL \"הטוב\" וירידה ברמות של טריגליצרידים \"הרע\".
חומץ תפוחים הוא נוזל חומצי המיוצר על-ידי תסיסת תפוחי עץ. הטענה כי חומץ תפוחים מסייע בהרזיה היא עתיקת יומין ויש הגורסים כי כבר בימי הפרעונים שימש חומץ תפוחים כעזר לדיאטה. התומכים בטענה זו מסבירים כי הפקטין המצוי בחומץ מתחבר לשומנים ומסייע בשריפתם. הגירסא המודרנית של דיאטת חומץ תפוחים פותחה ב- 1970 הן בצורה טבליות לבליעה המכילות שילוב של חומץ תפוחים עם אצות ים, ויטמין B6 ולציטין והן כתוכנית הרזיה.

דיאטת חומץ תפוחים

דיאטת חומץ תפוחים עם ד\"ר קובי עזרא. לחומץ תפוחים יש תכונות רבות המסייעות לשיפור פעולת העיכול ולזירוז חילוף החומרים המעודדים את הירידה במשקל.

נוגדי חמצון אנטיאוקסידנטים

נוגדי חמצון אנטיאוקסידנטים הטובים נגד הרדיקלים החופשיים עם ד\"ר קובי עזרא.

תוספי תזונה ונוגדי חמצון למניעת נזקי הרדיקלים החופשיים

תוספי תזונה ונוגדי חמצון למניעת נזקי הרדיקלים החופשיים עם ד\"ר קובי עזרא. ירידה בתפקוד המערכת החיסונית הינה אחד הגורמים לתחלואות שונות בגיל המבוגר. גורמים כגון: מחלות המתלוות לגיל המבוגר וחסרים תזונתיים מחמירים את התפקוד של המערכת החיסונית. הירידה בתפקוד החיסוני מובילה להצטברות מוטציות תוך תאיות ובתוכן הגנטי - DNA.

יום שני, 8 בדצמבר 2014

רדיקלים חופשיים אנטי אוקסידנטים

רדיקלים חופשיים אנטי אוקסידנטים עם ד\"ר קובי עזרא. עם זאת, אם אתה מנסה להיראות הכי טוב שלך, מבלי לעבור תחת הסכין של פלטיקאי, המרכיב הסודי יכול להיות ממש מתחת לאף שלך. ישנם מחקרים רבים ומומחים רבים הטוענים שחשנה תשובה להזדקנות באופן איטי ויפה יותר! ניתן למצוא ברשתות המרכולים - בפירות, ירקות, תה ירוק, וכן שורה של מזונות בריאים אחרים עשירים בחומרים נוגדי חמצון אחרים בפוטנציה לתרכובות אנטי אייג\'ינג טבעי.

אנטיאייג\'ינג

אנטיאייג\'ינג האטת תהליכי הזקנה והבלאי בגוף עם ד\"ר קובי עזרא. תחום הבריאות ואריכות הימים נעשה פופולארי כיום יותר מתמיד. על כן, לתחום זה מצאו שמות רבים, כגון: \"רפואה מונעת\", \"אנטי-אייג\'ינג\" (ANTI-AGING) ועוד...

קרנוזין נוגד חמצון

קרנוזין נוגד חמצון מונע מחלות שונות עם ד\"ר קובי עזרא. תוספת בטא אלנין כבר ידוע כמשפרת ביצועי פעילות גופני. כך גם נמצא שתוספת של 5 גרם בטא אלנין ליום הגדילה את רמות הקרנוזין בשרירים וכנ\"ל ביצועי הפעילות הגופנית בהשוואה לפלצבו.

יום שישי, 5 בדצמבר 2014

דיאטה אנבולית להרזיה

דיאטה אנבולית להרזיה וחיטוב מהירים עפ ד\"ר קובי עזרא. התחשב בכך שהגוף נשאר במצב \"שריפת שומן\" לפחות במשך 24 השעות הראשונות בהעמסה, כל תקופה שאינה ארוכה מזאת אינה מאפשרת לצבור הרבה שומן. ישנם אנשים שהצליחו יפה ע\"י שתי תקופות העמסה של 24 שעות כ\"א במשך השבוע, למשל בימים רביעי ושבת.

דיאטה אנבולית לפיתוח השרירים

דיאטה אנבולית לפיתוח השרירים וחיטוב הגוף עם ד\"ר קובי עזרא. ההסתגלויות לקטוזיס נמשכת עד שלושה שבועות מלאים במצב קטוזיס מלא, והשאלה היא אם הן יקחו יותר זמן, או אפילו לא יקרו בכלל בהעמסות פחמימות חוזרות.

דיאטה אנבולית לחיטוב השרירים

דיאטה אנבולית לחיטוב השרירים ודיאטה מהירה עם ד\"ר קובי עזרא. העמסת פחמימות על ההסתגלות הנצפית בקטוזיס: יש כמה הסתגלויות מועילות שמתרחשות בזמן שהגוף במצב קטוזיס, שקשורות לפחות ניצול חלבון ויותר ניצול של שומן. נשאלת השאלה באיזו מידה יום או יומיים של העמסת פחמימות משפיעות על ההסתגלויות האלה.

הורמון גדילה לחולי איידס

הורמון גדילה לחולי איידס עם ד\"ר קובי עזרא.

הורמון הגדילה לשימוש רפואי

הורמון הגדילה לשימוש רפואי במבוגרים וחולים עם ד\"ר קובי עזרא.

הורמון גדילה לשיפר הכוח ומסת הגוף למבוגרים וחולים

הורמון גדילה לשיפר הכוח ומסת הגוף למבוגרים וחולים עם ד\"ר קובי עזרא. לרוב ממליצים לספורטאים תפריט עשירה בפחמימות, אשר כוללת מזון בעל ערך גליקמי גבוה (סוכרים) מיד לאחר פעילות גופנית ופחמימות יותר מורכבות בשילוב חלבון לאחר מכן. דיאטת פחמימות יכולה להיות טובה במקרים רבים, אבל בגלל שכמות סוכר גבוהה בדם HYPERGLYCAEMIA גורמת להפסקת הפרשת הורמון הגדילה , אסטרטגיה זו אינה מתאימה למי שזקוק או שנותן עדיפות להפרשה מיטבית של הורמון הגדילה HGH. אכילת שומן לפני פעילות גם כן מפחיתה את ההפרשה.

יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

דיאטה ואימונים לספורטאים אלופים

דיאטה ואימונים לספורטאים אלופים בשיטתו של ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net דיאטה ותזונת ספורטאים (בעיקר בעת ההתבגרות) צריכה לענות על דרישות הגדילה האופייניות לעומס הגופני שנוצר בעקבות האימונים האינטנסיביים והמיקרוטראומות אשר נוצרות כתוצאה מכך.
אם אתם רוצים להיות אלופים במקצה ספורט השחייה, עליכם לדעת יותר על תזונה ודיאטה. כמובן שישנו הצורך בתוכנית תזונה ואימונים אישית השא מורכבת בהתאם למצב הפיזיולוגי למטופל. כמו למשל, בהתאם לאחוזי השומן בגופו, המשקל הכללי, תוכנית האימונים ודרגת האינטנסיביות וכו\'...
על תוכנית ותזונה והאימונים כמובן להיות אישית ויש להתאימה בהתאם לנתוני הגוף האישיים, לרבות אחוזי שומן, משקל הגוף, רמת האינטנסיביות באימונים ובאופן כללי המצב הפיזיולוגי - פסיכולוגי וכו\'... לרוב תוכנית התזונה של כדורסלנים מאופיינת בריבוי פחמימות מורכבות וחלבונים.

ספורטאי כדורסל אתלטיקה קלה

ספורטאי כדורסל אתלטיקה קלה לפי שיטתו של ד\"ר קובי עזרא. שחיינים שמתאמנים פעמיים ביום, ובנוסף לכך עוסקים בפעילויות אחרות (לימודים, מטלות חברתיות), יתקשו לעיתים לאכול שלוש ארוחות גדולות ביום וכתוצאה מכך לא יצליחו לספק לגופם את כמות הפחמימות הנדרשת. במצב שכזה, מומלץ לצרוך תוספי תזונה שמכילים כמות גבוהה של פחמימות (חטיפי אנרגיה, משקה ספורט) במטרה להשלים את הכמות שלא נצרכה במהלך הארוחות המסודרות.

ספורטאים כדורסל ושחייה

ספורטאים כדורסל ושחייה תזונה ואימונים בשיטתו של דר\' קובי עזרא. להלן הספורים של הספורטאים מבית ד\"ר קובי עזרא: השחיין הישראלי קבע הישגים נאים עד כה בתחרות רבות.

קפאין ודיאטה

קפאין ודיאטה עם ד\"ר קובי עזרא. לעיתים קרובות אני נשאלת האם צריכה מוגברת של קפאין גורמת לעליה במשקל או מפריעה לירידה במשקל.

דיאטה וקפאין דיאטת הנס קפה

דיאטה וקפאין דיאטת הנס קפה עם ד\"ר קובי עזרא. קפאין (caffeine) הוא חומר ממריץ המצוי בעיקר בפולי קפה, גואראנה, עשב ה\'מטה\' ועלי הקקאו והתה ובכמויות קטנות גם בפולי קקאו. תכונתו הפרמקולוגית העיקרית גירוי מערכת העצבית המרכזית, גירוי מערכת הנשימה, גירוי קצב הלב והשפעה משתנת קלה.

יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

דיאטה וקפאין דיאטת אנרגיות ומשקאות אנרגיה

דיאטה וקפאין דיאטת אנרגיות ומשקאות אנרגיה עם ד\"ר קובי עזרא. קפאין (caffeine) הוא חומר ממריץ המצוי בעיקר בפולי קפה, גואראנה, עשב ה\'מטה\' ועלי הקקאו והתה ובכמויות קטנות גם בפולי קקאו. תכונתו הפרמקולוגית העיקרית גירוי מערכת העצבית המרכזית, גירוי מערכת הנשימה, גירוי קצב הלב והשפעה משתנת קלה.

שומנים המסייעים לדיאטה והרזיה

שומנים המסייעים לדיאטה והרזיה עם דר\' קובי עזרא. באוניברסיטת וויסקונסין בארה\"ב, העלו כי CLA מפחית את רמות השומנים בדם בקרב עכברים, מפחית רמות סוכר, ואף תורם למניעת אסטמה, סרטן ואלרגיות שונות.

דיאטה וחומצות שומן לחיטוב

דיאטה וחומצות שומן לחיטוב הגוף עם דר\' קובי עזרא. השומן מהווה אחד מאבות המזון, בהם גם חלבונים ופחמימות. השומן הוא מרכיב חיוני בתזונה, מכיוון שהוא מספק חומצות שומן חיוניות ועוזר בספיגת ויטמינים שונים, המתמוססים בו ועוברים איתו דרך המעי הדק.

דיאטה וחומצות שומן לשריפת שומנים

דיאטה וחומצות שומן לשריפת שומנים. דיאטת שומנים דיאטה וחומצות שומן לשריפת שומנים עם ד\"ר קובי עזרא.

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

יום שני, 1 בדצמבר 2014

טסטוסטרון ננדרולון ודיהידרוטסטוסטרון

טסטוסטרון ננדרולון ודיהידרוטסטוסטרון עם ד\"ר קובי עזרא. ההשפעה האנדרוגנית והאנבולית הקיצונית של הטרנבולון, לצד העובדה שהוא אינו יכול להיות מומר לאסטרוגן הם כל הגורמים המאפשרים לטרנבולון להיות תכליתי וגמיש בסייקלים עם יתר הסטרואידים אנאבוליים, לדוממא: הטרנבולון יכול לספק כוח מסיבי ועלייה במסת השרירים ברמה גבוהה. כמו כן, הטרנבולון יכול גם להיות בשימוש לשלבים של חיטוב הגוף גם במהלך הדיאטה לפני מועד התחרות (פיתוח גוף).

סטרואידים אנאבולים אנדרוגנים

סטרואידים אנאבולים אנדרוגנים עם ד\"ר קובי עזרא. \"סטרואידים אנאבוליים\" הינו שם המוכר לגרסות סינטטיות של הורמון המין הגברי טסטוסטרון. המונח הנכון לתרכובות אלו הוא סטרואידים אנאבוליים אנדרוגנים (או בקיצור: AAS) - המונח \"אנאבולי\", בהתייחסו לבניית שרירים והמונח \"אנדרוגני\" או פעילות אנדרוגנית מתייחסת למאפיינים מין זכריים מוגברים.