יום שישי, 28 בנובמבר 2014

כלבלכ מתחפש לדובון

וגם עושה הליכון? מוזר

יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

דיאטה ושוקולד לאוהבים

דיאטה ושוקולד לאוהבים עם ד\"ר קובי עזרא. הדיווח הזה הוא בעצם הידיעה העדכנית ביותר בנושא היתרונות של שוקולד, כפי שפורסם בשנים האחרונות. בנוסף להורדת לחץ הדם, צריכת קקאו נקשרה לשיפור התפקוד של כלי הדם, לירידה ברמת הכולסטרול הרע LDL ולעלייה ברמת הכולסטרול הטוב HDL.

דיאטה והרזיה

דיאטה והרזיה מהירה בשיטתו של ד\"ר קובי עזרא (Diet2all). להלן מטופלים מספרים אודות שיטת הדיאטה, ההרזיה וחיטוב הגוף, כיצד עברו את הדיאטה?

סטרואידים ותופעות לוואי

סטרואידים ממרוצים ותופעות לוואי. תופעות הלוואי השליליות אלו הן התופעות הלא רצויות המופיעות אצל הספורטאי הלוקח סטרואידים אנאבוליים. איו עדיין מושג ברור לגבי כלל התופעות התוצאות והיקפם הכולל, ניתן לומר שרובן נעלמות עם הפסקת השימוש בתרופה אולם ישנם נזקים אשר אינם חולפים ואין להתעלם מהם.

דיאטת השוקולד להרזיה מהירה

דיאטת השוקולד להרזיה מהירה עם ד\"ר קובי עזרא. בהשוואה לאלה שאכלו שוקולד רק לעתים רחוקות (שורה בחודש), אנשים שאכלו הכי הרבה שוקולד (יותר משורה בשבוע) נהנו מירידה של 27 אחוזין בסיכון לפתח התקף לב וירידה של 48 אחוזים לפתח שבץ מוחי.

הורמון גדילה יתרונות וחסרונות השימוש

הורמון גדילה יתרונות וחסרונות השימוש עם ד\"ר קובי עזרא. האטה בקצב הגדילה וקומה נמוכה יכולות להעיד על בעיית גדילה – שהיא דבר שמחייב בירור רפואי וקבלת טיפול. הבירור נעשה אצל רופא אנדוקרינולוג, ואם נתגלתה בעיה קלינית, יש לה כיום טיפול יעיל ובטוח.

הורמון גדילה בחסר ובעודף

הורמון גדילה בחסר ובעודף עם ד\"ר קובי עזרא. חוסר של הורמון גדילה יכול להשפיע על מספר גורמים הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים. בעבר הרחוק, טיפול בעזרת הורמון גדילה ניתן רק לילדים בעלי קומה נמוכה כתוצאה מקושי ביצור הורמון זה, אך עם הופעת ההורמון הסינטטי החלו לטפל בעזרתו גם במחלות נוספות,כגון תסמונת \"טרנר\",אי ספיקת כליות,תינוקות שנולדו קטנים ביחס לשבוע לידתם ועוד. בשנת 1996 אושר טיפול בעזרת הורמון גדילה גם למבוגרים ע\"י רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA).

הורמון גדילה ותרומתו לתפקודי הגוף

הורמון גדילה ותרומתו לתפקודי הגוף השונים עם ד\"ר קובי עזרא. תת-פעילות של בלוטת התריס (בשפה המקצועית: היפותירואידיזם או hypothyroidism). בעיות כרומוזומליות, ובראשן תסמונת טרנר (Turner Syndrome) ותסמונות גנטיות (לא כרומוזומליות) כגון פרדר-וילי (PWS) Prader-Willi Syndrome .

יום שני, 24 בנובמבר 2014

סטרואידים צבירת נוזלים

סטרואידים צבירת נוזלים עם ד\"ר קובי עזרא. במהלך ההריון נפח הנוזלים שלנו בגוף עולה. לאחר הלידה הגוף מנסה להפטר מעודפי הנוזלים על ידי תכיפות גדולה בשתן אבל לפעמים בימים הראשונים תווצר בצקת ברגליים בעיקר.

סטרואידים אנאבולים ותופעות לוואי אסטרוגניות צבירת נוזלים

סטרואידים אנאבולים ותופעות לוואי אסטרוגניות צבירת נוזלים עם ד\"ר קובי עזרא. חלק מהממתקים המלאכותיים שבאים להחליף את הסוכר במזונות, עלולים לגרום תחושת נפיחות רבה של הבטן בעת צריכה של כמות גדולה ואף קטנה. הממתיקים שעלולים לגרום לגזים ונפיחות הם בעלי מבנה כוהלי וניתן לזהות אותם לפי סיומת השם שלהם \"טול\". למשל- מלטיטול, סרביטול ועוד. מכאן, שלפעמים דווקא כאשר אנו בדיאטה ועוברים לאכול הכל \"דיאט\", אנו עלולים לחוש נפיחות רבה באזור הבטן.

סטרואידים אנאבולים נשירת שיער

סטרואידים אנאבולים נשירת שיער ואקנה עם ד\"ר קובי עזרא. צמח הסו פלמטו או בשמו העברי \'דקל ננסי\' אפקטיבי מאד בעידוד צמיחת שיער גם אצל נשים וגם במקרי התקרחות גברית. עם זאת היזהרו במינונים של הצמח הזה שפירותיו נראים כמו זיתים שחורים. קיימות מספר התוויות נגד נטילתו כמו למשל מצבים שבהם האדם לוקח קומדין, וורפרין או מדללי דם אחרים. כדאי להיות מודעים גם לתופעות לוואי אשפריות של צמח הסו פלמטו שיכולות לכלול כאבי ראש, סחרחורות והפרעות עיכול.

סטרואידים התקרחות ופצעים בעור

סטרואידים התקרחות ופצעים בעור עם ד\"ר קובי עזרא. הכימיה עוסקת בפיתוח מולקולות המשמשות לפיתוח תרופות לטיפול בהתקרחות כאשר המבנה הכימי של מולקולות כאלה מוזמן על ידי חוקרי הפתו-פיזיולוגיה של ההתקרחות.

רעילות הסטרואידים לכבד

רעילות הסטרואידים לכבד עם ד\"ר קובי עזרא. סוגי הפגיעה הכבדית: פגיעה בכבד עקב השפעת תרופות יכולה להיות נחזית או לא נחזית
פגיעה נחזית - בדרך כלל פגיעה תלוית מינון ומתרחשת זמן קצר לאחר חשיפה לתרופה במינון גבוה. הדוגמא הקלאסית היא פאראצטאמול, פחמן טטרה-כלוריד וזרחן.
פגיעה לא נחזית (אידיוסינקראטית) - רוב הפגיעות הכבדיות נמנות על קבוצה זו. קורות ללא אזהרה מראש, עם תקופת חביון שיכולה להימשך מספר ימים עד חודשים, בדרך כלל בין 5 ל-59 יום מרגע החשיפה לתרופה. למרות שמקובל שתגובה אידיוסינקראטית איננה תלויה במינון התרופה במחקר שפורסם לאחרונה ב-HEPATOLOGY נמצא קשר בין מינון יומי של תרופות לתגובה כבדית אפשרית. ככל שמינון התרופה היה גבוה יותר, כך עלה הסיכון לפגיעה כבדית משמעותית.

סטרואידים אנאבולים ופגיע בכבד רעילות

סטרואידים אנאבולים ופגיע בכבד רעילות עם ד\"ר קובי עזרא. פגיעה כבדית כתוצאה משימוש בתרופות מאובחנת ב-1 ל-1000 עד 1 ל-100000 מטופלים. קשה לאמוד את השכיחות האמיתית ויתכן והמספרים גדולים יותר עקב חוסר דיווח, חוסר ניטור מתאים ואבחון מטופלים הנוטלים תרופות. בסקר שנערך בצרפת נמצאה שכיחות של נזק כבדי מתרופות ב-14 ל-100000 אנשים בשנה, מתוכם 12% אושפזו ו-6% מתו.

סטרואידים אנאבולים וכולסטרול תופעול תוואי

סטרואידים אנאבולים וכולסטרול תופעול תוואי טרשת עורקים ועוד, עם ד\"ר קובי עזרא. מחלות לב כליליות הקשר (CHD) נשארה הגורם המוביל לתמותה במדינות מתועשות והופכת במהירות לגורם עיקרי למוות בעולם. לכן, זיהוי השינויים התזונתיים שהכי יעיל למנוע מחלת לב כלילית הוא קריטי.

סטרואידים אנאבוליים מחלות לב

סטרואידים אנאבוליים מחלות לב וכלי דם עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net כאשר סטרואידים אנבוליים מצויים בשימוש במינונים הנדרשים לגוף ושיפור ביצועים (המכונה גם מינוני פיתוח גוף), כל הסטרואידים אנבוליים יכולים לצור השפעה שלילית על מערכת הלב וכלי הדם בגופנו. המידה והחומרה שבו השינויים קרדיווסקולריים השליליים הללו מתרחשים תלויה בשימוש גם בסוג הסטרואידים האנבוליים, במינון, במשך השימוש, בתגובה האישית ובגיל . יל להבין שאת מרבית מהתופעות השליליות בנערכת הלב וכלי הדם ניתנים למניעה כשמתאמים תוכניות תזונתיות מתאימות (דיאטה אישית). העובדה הפשוטה היא שרוב השפעות על מערכת הלב וכלי הדם כתוצאה משימוש בסטרואידים אנבוליים לטווח קצר הינו הפיך. התקפי לב ושבץ כתוצאה מהשימוש החד פעמי בסטרואידים אנבוליים הם נדירים ביותר. סטרואידים אנבולים מקטינים את רמת ה- HDL כולסטרול דבר הנגביר את הנטייה לחלות במחלות לב וכלי דם. כך עולה מתוצאות מחקר אשר הראה כי שימוש ממושך בסטרואידים אנבוליים, כגון: הטסטוסטרון ישנה השפעה שלילית על רמת הכולסטרול HDL בנסיוב של ספורטאים.
למרות כי ישנם רופאים אשר היו ממליצים לספורטאים אשר נוטלים סטרואידים אנבולים, ליטול גם תרופות אשר מפחיתות ומאזנות את רמות הכולסטרול בדם, כגון: תרופות ממשפחת הסטטינים. אך אין זה רעיון מוצלח היות והתרופות ממספחת הסטטינים וגם הסטרואידים האנבולים משפיעים לרעה על תפקודי הכבד!!! כשני שלישים מהמשתמשים בסטרואידים הם מפתחי גוף לא תחרותיים. ביחס לפיתוח גוף, השימוש בסטרואידים משולב כמעט תמיד עם תרופות מרשם ותוספי תזונה בעלי השפעות נוספות. השפעות אלו מגדילות את הסיכון לתגובות בין תרופתיות. מפתחי גוף משלבים את תרופות מרשם בעיקר כדי להילחם בתופעות הלוואי, הנגרמות מהסטרואידים ולשפר את היכולות והמראה הפיזי. הרגלים אלה של טיפול עצמי מביאים לעיתים לתופעות לוואי קשות ומוות פתאומי של צעירים העוסקים בפיתוח גוף. קיימת סכנה, שהתרופות נלוות אלו, כגון Clenbuterol ו-Tamoxifen, עלולות להיות רעילות למשתמש אף יותר מהסטרואידים עצמם.
לסטרואידים אנאבוליים יש תופעות לוואי רבות ומגוונות, חלקן בלתי הפיכות, וביניהן: הפרעות התנהגותיות/פסיכיאטריות, בעיות קרדיווסקולריות, הפרעות בתפקודי הכבד והכליות, פגיעה בתפקוד המיני ובפוריות אצל נשים וגברים, בעיות עור, הפרעות במערכת האנדוקרינית, עלייה בסיכון לפתח סרטן ועוד.
גם שימוש בתרופה באופן מחזורי (\"cycles\") -נטילת התרופה בצורה רציפה באופן יומיומי ולאחר מכן הפסקה ושוב נטילה של התרופה באופן רציף וגם בצורה של העמסה \"העמסה\" (\"stacking\") - שימוש במגוון רב של תכשירים בו זמנית, כשלכל תכשיר משך פעילות שונה מסכנת את המשתמשים.
התכשירים עשויים להיות מזויפים, וומיצרנים שאינם מקפידים על תנאי ייצור נאותים של תרופות. לפיכך, תכשירים אלו עשויים להכיל חומרי לוואי מזיקים, זיהומים בקטריאלים והם עצמם בעלי שונות רבה בין מנה למנה. כמו כן, הסטרואידים האנאבוליים הם תרופות שאינן רשומות במשרד הבריאות, ושבטיחותן מעולם לא נבדקה ולפיכך והנוטלים אותם למעשה נוטלים תכשירים שפוטנציאלית עשויים להיות מסוכנים לבריאות. התכשירים לא ניטלים תחת פיקוח רפואי כלשהו, ולכן המשתמשים בתכשירים אלו חשופים למינונים גבוהים ללא בקרה.

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

קלנבוטרול לחיטוב השרירים

קלנבוטרול לחיטוב השרירים עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net התרופה קלנבוטרול זמינה באופן ביולוגי בצורת המלח: קלנבוטרול הידרוכלוריד Clenbuterol hydrochloride. הקלנבוטרול הינה אגוניסט לקולטנים adrenergic β2 עם דמיון מסויים לתרופה אפדרין (ephedrine), השפעותיו מעוררות בדומה לסמים ובעלת השפעה טרמוגנית (thermogenic) אשר מגבירה את טמפרטורת הגוף. קלנבוטרול הוא תרופה במרשם שניתנת במקרים של בעיות נשימה. עיקר השפעתה על מערכת הנשימה הוא בהרחבת הסמפונות ובהקלה על הגודש שמצטבר בדרכי הנשימה. אנשים שסובלים ממחלות כרוניות בדרכי הנשימה, לדוגמה אסטמה, משתמשים בתרופה על מנת להקל על תהליך הנשימה. קלנבוטרול נחשב בטעות לסטרואיד אנאבולי בגלל השימוש הנרחב שעושים ספורטאים בתרופה. נכון להיום קלנבוטרול לא מהווה רכיב באף תרופה שמאושרת על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA). קלנבוטרול מופיעה ברשימת החומרים האסורים לספורטאים כפי שהוגדרה על ידי הסוכנות העולמית למניעת סימום. אל עולם הדיאטה חדרה התרופה בשל הפוטנציאל הגדול שלה להעלות את קצב חילוף החומרים ולהגביר את ניצול השומן כמקור אנרגיה. לא מעט סלבריטאים משתמשים בתרופה כפתרון מהיר לטיפול בבעיות עודף המשקל שלהם.
קלנבוטרול אושרה לשימוש כתרופה לטיפול בבעיות נשימה של בעלי חיים לפני כתשע שנים. זו התרופה היחידה מסוג β2 אגוניסט שמאושרת לשימוש לטיפול בבעיות נשימה של סוסים והיא ניתנת בצורה של סירופ. סוסים, בדומה לבני אדם, סובלים ממכלול מחלות בדרכי הנשימה, ביניהן אסטמה, רגישות-יתר בנתיבי האוויר ומחלות כרוניות חסימתיות בדרכי הנשימה (COPD).

דיאטה קלנבוטרול

דיאטה קלנבוטרול תרופה לדיאטה עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net התרופה קלנבוטרול בדומה לאפדרין הייתה בעבר כטיפול רפואי במחלות בדרכי הנשימה, כגון: אסטמה, ברונכיטיס וכו\'. קלנבוטרול הינה תרופה המפעילה את הרצפטורים מסוג β2 אגוניסט, יש לציין, כי התרופה קלנבוטרול דומה במבנה שלה ללתרופה אפדרין, אך ההשפעתה כחומר המגביר את טמפרטורת הגוף ארוכה וחזק יותר. הקלנבוטרול גורם לשיפור בכושר האירובי (לכן ספורטאים, כגון: שחיינים, אצנים ורוכבי אופניים משתמשים בו), גורם לפעילות יתר של מערכת העצבים המרכזית, מעלה את לחץ הדם ומשפרת את הובלת החמצן. כמו כן, הקלנבוטרול מגביר את קצב השימוש בשומן (שריפת שומנים) בגוף ומקטינה את יכולת אגירת גליקוגן, כלומר לא יעיל אצל ספורטאים המבקשים לבצע את תהליך או דיאטת העמסת פחמימות (כמו לפני תחרויות). האפדרין מפעיל את כל הרצפטורים אלפא-1 ו- 2 ובטא-1 ו- 2 כך מגביר את הנטייה לתופעות לוואי, כגון: טכיקרדיה (דופק לב מואץ), עלייה בלחץ הדם, עלייה בנטייה לחרדות ומצבי סטרס (דחק), ועוד... על כן, ישנו הצורך להזהר אצל אנשים הסובלים ממצבים נפשיים (חרדות ועוד), ממחלות לב וכלי דם.

קלנבוטרול וקטוטיפן

קלנבוטרול וקטוטיפן תרופות לחיטוב הגוף עם ד\"ר קובי עזרא. קלנבוטרול אושרה לשימוש כתרופה לטיפול בבעיות נשימה של בעלי חיים לפני כתשע שנים. זו התרופה היחידה מסוג β2 אגוניסט שמאושרת לשימוש לטיפול בבעיות נשימה של סוסים והיא ניתנת בצורה של סירופ. סוסים, בדומה לבני אדם, סובלים ממכלול מחלות בדרכי הנשימה, ביניהן אסטמה, רגישות-יתר בנתיבי האוויר ומחלות כרוניות חסימתיות בדרכי הנשימה (COPD).

רינגטון הודעה בעיברית

רינגרטון בעיברית

יום שישי, 21 בנובמבר 2014

אקויפוייז בולדנון אונדצילאט

אקויפוייז בולדנון אונדצילאט עם ד\"ר קובי עזרא. ג\'סטין צ\'רלס, שחקן בייסבול בליגה משני לשעבר עם מארלינס פלורידה, של ריצ\'מונד FC נמצא חיובי לחומר בשנת 1997 והיה מושעה במשך 16 משחקים.

בולדנון בולדבון

סטרואידים אנאבוליים: בולדנון בולדבון אקויפוייז, עם דר קובי עזרא. Los Angeles Angels minor league outfielder Reynaldo Ruiz in September 2010 and Philadelphia Phillies minor league pitcher San Lazaro Solano in January 2011 each received a 50-game suspension for the 2011 season as a result of testing positive for a metabolite of boldenone. Tampa Bay Rays pitcher Alex Colome was suspended 50 games for testing positive for boldenone on March 24, 2014.
Stephan Bonnar and Josh Barnett, mixed martial arts (MMA) fighters from the UFC and PRIDE Fighting Championships, have also tested positive for the banned substance. After the World Extreme Cagefighting show on January 20, 2006 Muay Thai turned MMA fighter Kit Cope also tested positive for Boldenone. Following the Strikeforce card on June 22, 2007 former PRIDE and UFC fighter Phil Baroni tested positive for Boldenone, as well as Stanozolol. Most recently, at a K-1 WGP event in Las Vegas on August 17, 2007 two fighters, Rickard Nordstrand and Zabit Samedov, both tested positive for Boldenone.[6] It was also announced on August 21, 2008, that EliteXC Heavyweight Champion Antonio \'Bigfoot\' Silva tested positive for the banned substance prior to his fight and victory over Justin Eilers.[citation needed]

Alexandre Franca Nogueira has tested positive for the anabolic steroid Boldenone, the California State Athletic Commission said Monday in a statement, on July 7, 2008.
אקויפוייז פותח בשנת 1949, עוד לפני הדיאנבול (מתנדרוסטנולון), מה שהופך את האקויפוייז מבחינה טכנית לנגזרת הסינטטית הראשונה של טסטוסטרון עוד לפני הדיאנבול. הדיאנבול עצמו הוא למעשה אקויפוייז (בולדנון) עם קבוצה מתיל מחוברת לקבוצת הידרוקסיל 17-ביתא שלו על המבנה הכימי של הסטרואיד (הידוע גם באלקילציה C17-אלפא) על מנת לאפשר לו להיות זמין ביולוגי דרך הפה בגוף. מבחינה טכנית, הדיאנבול (מתנדרוסטנולון) הינו למעשה אקויפוייז C17-אלפא אלקילייטאד.
אקויפוייז הינו שם המותג המסחרי לסטרואיד האנבולי בולדנון (Boldenone). הבולדנון הינו סטרואיד אנבולי בבסיס שמן להזרקה תוך שרירית אשר קשור למולקולת האסתר אונדצילאט (Undecylenate) שיעור שחרורו הינו ממושך וזמן מחצית חיים ארוך. הבולדנון הינו למעשה נגזרת של טסטוסטרון, השומר על ההשפעה האנבולית של הטסטוסטרון, אך בעל השפעה אנדרוגנית מופחתת בהשוואה לטסטוסטרון. אקויפוייז הינו בעיקר מוצר וטרינרי, שנועד במקור לשימוש בבעלי חיים. אקויפוייז צבר פופולריות אצל מפתחי גוף וספורטאים כצורה פחות אנדרוגנית והמרה אסטרוגנית מופחתת בהשוואה לטסטוסטרון. הדקה-דורבולין בעל מאפיינים שונים מאקויפוייז ברמה שונה. עם זאת, רבים רואים בננדרולון ואקויפוייז כדומים בפעילותם בסייקל נתון.

בולדנון סטרואיד אנבולי

בולדנון סטרואיד אנבולי עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net אקויפוייז (בולדנון) הינה נגזר סינטטי של טסטוסטרון שבו שונה בפחמן 1 ופחמן 2 במבנה הסטרואיד.

מסטרון

מסטרון עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net בשל פעילותו האנבולית הנמוכה עד בינונית, המסטרון אינו נחשב כסטרואיד אנבולי היעיל כתוספת לעלייה במסה השרירית, הוא משמש רק למפתחי גוף התחרותיים שרוצים להשיג מראה מאוד נוקשה וחטוב של הגוף והשרירים, על הבמה במופע הפוזינג. עם זאת, רצוי לציין, כי המאפיינים אלה של \"התקשות\" או מראה נוקשה של השרירים ע\"י השימוש במסטרון אינם נראים בכל שלב, אלא רק שהספורטאי בעל אחוזי שומן נמוכים מספיק בגוף (מתחת ל- 10% שומן בגוף) בכדי לראות ולאפשר לתופעות התקשות השרירים להיות גלויות לעיין.

פרימובולן סטרואיד

אודות הפרימובולן סטרואיד אנבולי עם ד\"ר קובי עזרא. פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד זה זמין גם בצורת בסיס שומני להזרקה תוך שרירית – מטנולון איננטאט, וגם בצורה אוראלית – מטנולון אצטאט. כאמור הפרימובולן בזריקות זמין כמטנולון איננטאט (Methenolone Enanthate), והפורמט האוראלי ידוע כמטנולון איצטט (Methenolone Acetate).

פרימובולן (מטנולון)

פרימובולן (מטנולון) עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד זה זמין גם בצורת בסיס שומני להזרקה תוך שרירית – מטנולון איננטאט, וגם בצורה אוראלית – מטנולון אצטאט. כאמור הפרימובולן בזריקות זמין כמטנולון איננטאט (Methenolone Enanthate), והפורמט האוראלי ידוע כמטנולון איצטט (Methenolone Acetate). הפרימובולן מאוד פופולרי בשל אופיו האנבולי הגבוהה ורמתו האנדרוגני נמוך. לעתים קרובות ספורטאים משווים את הפרימובולן ואנאבר (אוקסנדרולון), בשל פעילותם הדומה, אך ברור שישנו הבדל בין השניים. האנאבר (Anavar) בעל דירוג אנבולי הרבה יותר גבוה בהשוואה לפרימובולן. הפרימובולן הינו בעצם סטרואיד אנבולי חלש בהשוואה לטסטוסטרון. הפרימובולן בעל דירוג אנבולי של 88, ואילו דירוג האנבולי של הטסטוסטרון הינו 100 – זה ממחיש את ההשפעת האנבולית החלשה למדי של הפרימובולן במונחים של יכולות אנבוליות. הדבר נכון גם בעבור הדירוג וההשפעה האנדרוגנית שלו, אשר עומדת על כ- 44-57 בהשוואה לדירוג אנדרוגני של הטסטוסטרון – 100.

יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

רובוט ממוחשב משנת 1770

בובת מחשב מכני משנת 1770

בובה בת 240 שנה הכותבת בעזרת נוצה
נוצרה על ידי פייר גקווט דרוז

הלודקס הלוטסטין סטרואיד אנאבולי

הלודקס הלוטסטין סטרואיד אנאבולי. http://diet2all.net למי שכבר משתמש בהלוטסטין צריך לשמור על המינונים של עד כ- 40 מג\' ליום במשך כ- 4 עד 6 שבועות לתוצאות מרביות. מינון זה צריך להיות מחולק לחלקים שווים על פני היום.

סייקל לחיטוב השרירים אשר מכיל את התכשיר הלוטסטין, לרוב יכיל גם את הסטרואיד האנבולי – פרימובולן (מטנולון) וטסטוסטרון. אהה כן, מה עוד שכחנו שישנו הצורך ליטול את הסטרואיד הלוטסטין יחד עם המזון, היות ואם לא נעשה זאת אנו צפויים לקבל קילקול קיבה. Fluoxymesterone בשמו הגנרי פלואוקסימסטרון או בשמו השכיח יותר הלוטסטין. הלוטסטין הוא אחד מני הסטרואידים הרבים מסוגם שבשימוש על ידי ספורטאים במשך עשרות שנים. במשך זמן רב, המתמודדים האולימפיים השתמשו בתכשיר הלוטסטין -Halotestin בכדי להגדיל את האנרגיה שלהם והביצועים בספורט. עם זאת, עם כניסתו של התקנות על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי והשימוש בה הטכנולוגיה, משתמשי Halotestin יזוהו אם הם משתמשים Halotestin חודשיים לפני התחרות. חובבי פיתוח הגוף ומפתחי גוף מצאו כי ההלוטסטין הינו תרופה המסייעת לשיפור הכוח הפיזי. רוב תופעות אשר נגרמות על ידי אסטרוגן נעלמו כשזה מגיע בקומבינציה טיפולית עם סטרואידים אחרים. לא נצפתה החזקת מים (יצירת בצקות). רעילותו לכבד חזקה וקיצונית, לכן עלייך להיזהר משימוש יתר בהלוטסטין.

הלוטסטין פלואוקסימסטרון

הלוטסטין פלואוקסימסטרון עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net הלוטסטין (Halotestin) נמצא בשימוש נירחב ע\"י ספורטאים, המתמודדים האולימפיים השתמשו בהלוטסטין בכדי להגדיל את רמות האנרגיה והכוח הפיזי שלהם בעת הביצועים הספורטיביים. ההלוטסטין בעל פעילות אנאבולית ואנדרוגנית חזקה מאוד, אך אינו יעיל לעלייה במסת השרירים, כשהוא ניתן לבדו, לכן ספורטאים רבים משלבים אותו בסייקלים שונים ובעיקר בכדי לשפר את הכוח או לשמור על הכוח כמו למשל בזמן דיאטות קשות בהן אנו חשים חלשים וחסרי כוח ואנרגיה.
הלוטסטין - פלואוקסימסטרון Halotestin) Fluxymesterone) מינון: ספורטאים נוטלים 10 עד 20 מ\"ג ליום. לכוח לסייקל של פוואר ליפטרים יתרון נוסף היות והיא מגבירה את האגרסיביות. הסטרואיד הינו אורלי הניגזר מ- methyltestosterone התרופה אינה גורמת לעלייה במשקל ואינה גורמת לצבירת נוזלים עודפת, וזאת בשל פעילותה האנדרוגנית הגבוהה והאנבולית הנמוכה יחסית.
הלוטסטין הינו סטרואיד אוראלי הכי חזק שקיים לכוח פיזי, ולכן הסטרואיד הינו אהוב מאוד על ספורטאי הכוח, כגון: הפואר-ליפטרים ומרימי משקולות, אך יש לציין כי הסטרואיד הנ\"ל נחשב לרכיל ביותר לתפקודי הכבד. בדומה ליתר הסטרואידים האנבוליים מקבוצת ה- 17 אלפא אלקילייטאד (C-17 alpha alkylated) לכן התכשיר רעיל מאוד לכבד.

דיהידרו טסטוסטרון

דיהידרו טסטוסטרון עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net מדענים הצליחו לפתח תרופות שונות אשר מצמצמות את המרת הטסטוסטרון לדיהידרוטסטוסטרון, זאת ע\"י חסימת האנזים: 5-אלפא-רדוקטאז (5AR). האנזים הנ\"ל חיוני להמרת הטסטוסטרון לדיהידרוטסטוסטרון, כך שע\"י חסימת האנזים אנו פשוט נבלום את תהליך ההמרה הנ\"ל. תרופות אילו הן בשמותיהן המסחריות פרופסיה 1 מ\"ג או פרוקיור 5 מ\"ג (או בשם גינרי: פיניסטריד). חשוב לציין כי לפי מחקרים נמצא כי 5 מ\"ג פיניסטריד חושמות כ- 70% מהמרת הטסטוסטרון לדיהידרוטסטוסרטון. למרות כי תרופת הפלא נשמעת מצויין, אין להתעלם מתופעות הלוואי שלה, כגון: ירידה במיניות (לבידו), חשוב להדגיש שלא קיים תיעוד בכל ההיסטוריה של פגם מולד כתוצאה מנטילת פיינסטרייד. אבודרט – התרופה אבודרט או בשמה הגינרי: Dutasteride, יתרון התרופה הינו שביכולתה לחסום את שני האנזימים 5-אלפא רדוקטאז ו-5-בטא רדוקטאז וכן נימצא כי במינון של 2.5 מ\"ג ליום התרופה חוסמת את המרת הטסטוסטרון לדיהידרוטסטוסטרון בכ- 100%. יש לציין, כי התרופה הנ\"ל נגיעה בריכוז של 0.5 מ\"ג לכמוסה.
למרות כי חשוב לציין שישנו הבדל בין רמות ה- DHT בדם לבין רמות ה- DHT ברקמת הקרקפת. לפי מחקרים לתרופה דוטסטרייד 0.5 מ\"ג הפחיתה את רמת ה- DHT בגוף בכ- 92% ובקרקפת בכ- 55%.

יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

די-הידרו-טסטוסטרון DHT

די-הידרו-טסטוסטרון DHT הוא הרבה יותר חזק מאשר טסטוסטרון, מבחינת השפעתו האנבולית והאנדרוגנית (anabolic ו- androgenic), ההשפעות האנדרוגניות הן גם מאפשרות את תופעות הלוואי שלו. דיהידרוטסטוסטרון DHT עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net תחילה, ה-DHT (די-הידרו-טסטוסטרון) טהור הינה בחירה גרועה מאוד עבור אנאבוליזם (בניית השרירים, פיתוח גוף) מכל סוג שהוא. אני יודע שכולנו יכולים לבחון את ההשפעה אנבולית \\ אנדרוגנית שלו ולומר שהסטרואידים אנבוליים טובים מאוד, אבל בפועל, מה ה- DHT (די-הידרו-טסטוסטרון) בגופנו שונה בהרבה ממה שהיינו רוצים שיתפקד. די-הידרו-טסטוסטרון הינו אנדרוגן בלתי ארומטי (aromatizing), אשר כידוע לנו, שהדיהידרוטסטוסטרון אינו מומר לאסטרוגן (הורמון מין נשי) בכלל. דבר זה חשוב היות והאסטרוגן הינו אחד המדכאים את ייצור ה- LH, וזה גורם המחמיר ומקטין את ייצור טסטוסטרון אנדוגני שלנו. דיהידרוטסטוסטרון, אינו מומר לאסטרוגן כאמור, ולא ימנע את ייצור ה- LH או ייצור הטסטוסטרון. דיהידרוטסטוסטרון עשוי אפילו להיות בעל השפעה מדכאת את הורמון הנשי אסטרוגן, במקרים מסוימים. זה בוודאי הילקח בחשבון ויכולתו בפועל ישנה השפעה חיובית (שוב, בחלק מהמקרים) על ה- LH וטסטוסטרון.

נפוסים אנבול דיאנבול סטרואידים הנאבולים אנדרוגניים

נפוסים אנבול דיאנבול סטרואידים הנאבולים אנדרוגניים עם ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net דיאנבול תופעות לוואי דיאנבול יוצר אינטראקציה עם האנזים ארומטאז המוביל לתופעות לוואי, כגון: גינקומסטיה, ובעת הצורך ישנו הצורך להתגונן ע\"י תרופות מתאימות, כגון: טמוקסיפן ציטראט, ארימידקס, לטרוזול ועוד… בהתאם לצורך ולמקרה האישי. כמו כן, הדיאנבול יוצר בצקות וצבירת מים משמעותית. דיאנבול הוא רעיל לתפקודי הכבד. הסיבה לכך היא שאלקילציה מצורפת למולקולת סטרואידים כדי לאפשר לו לשרוד את תהליך חילוף החומרים הראשון לעבור כבד ובכך להגדיל באופן משמעותי את הזמינות ביולוגיות. הדיאנבול הינו סטרואיד רעיל לכבד, היות והוא משתייך לקבוצת הסטרואידים המכונים 17 אלפא אלקילייטאד. לכן יש לציין, שלא מומלץ לשלב את הדיאנבול יחד עם עוד סטרואידים אוראליים ממשפחת ה- 17 אלפא אלקילייטאד.

דיאנבול, ארנולד-בול, מתן רוסי

השמות המסחריים כדוגמת: דיאנבול, ארנולד-בול, מתן רוסי, מתן תיילנדי, אנבול, נפוסים, הם מכילים את הרכיב הגנרי הפעיל: מתנדרוסטנולון - סטרואיד אנאבולי עם ד\"ר קובי עזרא. כדי להתחיל לגדול בסייקל עם דיאנבול, בדרך כלל מה שעושים רבים, הם משלבים את הדיאנבול האוראלי (או אנדרול-anadrol), יחד עם חומרים הפועלים לטווח הארוך בזריקה, כגון: דקה-דורבולין (Deca) או בולדנון (אקויפוייז = EQ יחד עם טסטוסטרון). ההיגיון כאן הוא שהסטרואידים האוראלים (דיאנבול במקרה הזה) ייתן תוצאות מהירות וכמעט מידיות, בעוד שהזריקות לוקחת זמן לייצר תוצאות. התוצאה הסופית היא שאתה מתחיל לראות תוצאות כבר לאחר שבוע של תחילת הסייקל. לרוב ספורטאים לוקחים כ- 25 – 50 מ\"ג של דיאנבול (אם כי הטווח הינו לרוב 30mgs עד 100mgs ליום) במשך 3-6 שבועות בתחילתו של הסייקל (זמן ממוצע ל\"תחילת ההשפעה-כוח ומסה\" הוא כ-4 שבועות, אם כי, ולאחר מכן להפסיק את השימוש בו כאשר הזרקה מתחילה להניב תוצאות.

סטרומבה וינסטרול סטרואיד אוראלי ולהזרקה

סטרומבה וינסטרול סטרואיד אוראלי ולהזרקה. הסטנוזולול כאמור מצוי בשני צורות נטילה: 1. כדורים לבליעה, 2. אמפולות להזרקה תוך-שרירית. השימוש בסטנוזולול הינה לרוב יום יומית בעיקר כשהיא ניטלת באופן אוראלי, אך ספורטאים גם כשהם צורכים את התרופה בזריקות יום יומיות או אחת ליומיים – זהו תהליך מכאיב במיוחד!!! חשוב להבין כי התדירות הגבוהה של השימוש בסטנוזולול (וינסטרול) התוך-שרירי הינו בשל העובדה כי הסטרואיד הנ\"ל מסיס במים, ומופרש מהגוף באופן מהיר – בהשוואה לסטרואידים בבסיס שומני. ספורטאים לרוב מעדיפים את הווריאציה לאופן השימוש התוך שרירית בטענה שצורה זאת נותנת להם יותר תוצאות, כל זאת באותו המינון!!! מה גם שהסטנוזולול הניטל באופן אוראלי מכביד על תפקודי הכבד, היות ותרופה זאת משתייכת למשפחת ה- 17 אלפא אלקילייטד. לכן התרופה האוראלית לאחר בליעתה עוברת תחילה בדרך הכבד, כלומר שאם נקבל אותה באופן תוך שרירי אנו מדלג על השלב הראשוני הזה (ובמידה מסוימת נקל על תפקודי הכבד המסכן שלנו). מה גם היות והכבד שלנו מפרק את הסטרואידים הניתנים אוראלית אז בכדי להגיע לאותם רמות בדם מהרכיב הפעיל סטנוזולול, אנו נזדקק למינון גבוהה יותר.

וינסטרול סטרומבה

וינסטרול סטרומבה השפעה אנבולית לספורטאים עפ ד\"ר קובי עזרא. http://diet2all.net שמו הרפואי הינו Stanozolol ושמו הגנרי השכיח ביותר הינו וינסטרול

וינסטרול (סטנוזולול)

וינסטרול (סטנוזולול) עם ד\"ר קובי עזרא. ויננסטרול גם מאפשר עליה בכוח, בגלל שהוא קשור מאוד לקולטני האנדרוגן. בזמן קצר, ויננסטרול יכול להעלות בצורה דרסטית את הכוח, ביצוע תמידי בתחילת סייקל מסה (למרות שבמקרה זה, דיאנאבול (מטנדרוסטנולון עדיף) או לקראת סוף סייקל חיטוב, כדי למנוע פגיעה בביצועים. ויננסטרול גם ממריץאת כמות תאי דם אדומים, דבר זה מאפשר אצל אתלטים להשיג תוצאות טובות יותר. לדוגמאבן ג\'ונסון.

תת פעילות בלוטת התריס

תת פעילות בלוטת התריס (היפותירואידיזם) טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. בלוטת התריס (המכונה גם בלוטת התירואיד או בלוטת המגן) נמצאת בבסיס הצוואר מקדימה. היא אחראית לקצב חילוף החומרים בגוף באמצעות ייצור הורמון המכונה תירוקסין.

תסמונת טרום ויסתית טיפול טבעי

תסמונת טרום ויסתית טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. אשה שרוצחת שם את בן זוגה, או סתם עובר אורח אומלל, ומצליחה להוכיח בבית משפט שהאירוע התבצע בזמן שסבלה מתסמונת קדם וסתית (PMS) זוכה להקלה מיידית.

יום שני, 17 בנובמבר 2014

וידאו אופטימי

האם אי פעם איבדתם אמונה במין האנושי?
סרטון זה יחזיר חלק מאמונה זו בחזרה

תוסמונת המעי הרגיש טיפול טבעי נטורופתי

תוסמונת המעי הרגיש טיפול טבעי נטורופתי עם ד\"ר קובי עזרא. קודם לטיפול עצמו, יש לאבחן שאכן מדובר בתסמונת המעי הרגיז ולא במחלה אחרת. מאפייני תסמונת זו כוללים, בין היתר, הישנות של כאבי בטן תחתונה עם שינוי בהרגלי היציאות למשך תקופת זמן, ללא החמרה או התדרדרות, התחלה של תסמינים במצבים של סטרס או בעיות נפשיות, כאבי בטן שאינם מלווים בחום או בירידה במשקל וכדומה. יש להבחין בין כאבים ממקור של מעי רגיז לבין כאבים שמקורם במחלה אחרת- כך למשל, כאבי בטן עליונים או כאבי בטן סביב הטבור יכולים לנבוע גם ממחלה של דרכי המרה, כיב פפטי, איסכמיה של המעיים או אפילו סרטן הקיבה וסרטן הלבלב. במידה והכאב ממוקם בעיקר בבטן התחתונה, הוא יכול לנבוע גם מדיברטיקוליטיס, מחלות מעי דלקתיות כגון קרוהן או קוליטיס כיבית, וגם ממאירויות כגון סרטן המעי הגס. כאשר התסמין העיקרי הינו שלשול, יש לבחון שלא מדובר ברגישות ללקטוז, שימוש יתר במשלשלים, בעיות של תת-ספיגה, מחלות כגון צליאק, יתר פעילות של בלוטת התריס ומחלות זיהומיות. מאידך, עצירות כשלעצמה יכולה להתרחש כתוצאה מתופעת לוואי של שימוש בתרופות או ממחלת הפורפיריה. קיימות מספר בדיקות לצורך התקדמות באבחנה עצמה. באופן כללי, מרבית הסובלים מתסמונת זו נאלצים לעבור מספר רב של בדיקות כדי לשלול מצבים או מחלות אחרות, ועל כן איגוד הגסטרואנטרולוגים האמריקאי המליץ על מספר גורמים שיש להתחשב בהם כאשר שוקלים את מידת עומק הבירור- כגון, משך הסימפטומים, מידת חומרת הסימפטומים, גיל ומין המטופל וגורמי סיכון אחרים. מרבית הסובלים מהתסמונת יישלחו בכל זאת לביצוע בדיקת דם מלאה ובדיקה סיגמואידוסקופית, וכן תרבית צואה לאלו הסובלים משלשול. אצל מטופלים מעל גיל 40 מומלץ לבצע בנוסף גם קולונוסקופיה כדי לשלול תהליך אחר המביא לתסמינים אלו. לעתים מומלץ על דיאטה נטולת לקטוז כדי לאבחן האם מדובר באי סבילות ללקטוז. מטופלים הסובלים מכאב בטן ימני לאחר ארוחה, צריכים לעבור אולטראסאונד של כיס המרה.

מיימת טיפול טבעי נטורופתי שרירן

מיימת טיפול טבעי נטורופתי שרירן עם ד\"ר קובי עזרא. המיומה מתגלה בדרך-כלל על ידי גינקולוג בבדיקת אולטרה סאונד אבחנתי או הבחנה בממדי רחם חריגים והפנייה לבדיקת MRI (הדמיית תהודה מגנטית). המיומה גורמת לבעיות חמורות ב-25% מכלל הנשים הסובלות ממנה: כאבים בזמן קיום יחסי מין, דלקתיות כרונית, סתימת מעיים הגורמת לעצירות, הפרעות עיכול ובטן תפוחה, מתן שתן תדיר עד אי שליטה בשלפוחית השתן וחסימת דרכי השתן בפרט במיומת השופכן או הכליה, כאבים ולחץ באגן הירכיים ודמם כבד וממושך מהנרתיק בזמן הווסת. אם הגידול מחוץ לרחם ייתכן צורך בהתרוקנות ואם מאחורי הרחם, בהתרוקנות מפי הטבעת. במקרים מסוכנים המיומה עלולה לגרום לבעיות באספקת הדם לדופן הרחם.

יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

שלשולים טיפול טבעי

שלשולים טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. רוב האנשים יחוו שלשול פעם או פעמיים בשנה. טיפול בשלשול אפשרי ע\"י מתן תרופות. אנשים בעלי תסמונת המעי הרגיז או אנשים הסובלים ממחלות כרוניות אחרות של המעיהגס חוטפים שלשול לעתים קרובות .

שלבקת חוגרת הרפס זוסטר טיפול טבעי

שלבקת חוגרת הרפס זוסטר טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. לא ידועות כל הסיבות להתפרצות הנגיף ה-Varicella Zoster, אך ידוע כי היחלשות מערכת החיסון (ירידה בתנגודת החיסונית של הגוף), כמו זו המתרחשת באופן טבעי עם העלייה בגיל, מהווה גורם. יכולות להיות מספר התפרצויות של המחלה, אך לא ניתן לצפות אצל מי יתפרץ הווירוס או כמה פעמים יתפרץ.‏

שיגדון גאוט טיפול טבעי

שיגדון גאוט טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. גאוט (Gout) הינו השם הלועזי כאמור לאחת מדלקות הפרקים השכיחות ביותר באוכלוסייה, בעיקר באוכלוסייה המבוגרת. השם הלועזי (גאוט) נפוץ לתיאור מחלה זו, יותר מאשר השמות ...

פטריית קנדידה טיפול טבעי

פטריית קנדידה טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. במערכת העיכול עצירות או שלשול, גזים, בטן נפוחה, כאבי בטן קושי בעיכול חלבונים, ריח פה, אלרגיות למזון.

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

דיאטה קלה לספורטאים וחובבנים

דיאטה קלה לספורטאים וחובבנים. http://diet2all.net מטופל של ד\"ר קובי עזרא ישנם מחקרים הקושרים בין הדיאטה בינקות לכושר ההשתכרות בבגרות. מחקר שהתפרסם בכתב העת הרפואי הבריטי \"The Lancet\" מצא כי אנשים גואטמלים שהניקו אותם היטב מיד לאחר שנולדו, מרוויחים בממוצע יותר מ-50% במשכורת מאשר אלו שלא הניקו אותם. \"The blind trial\" ביצע מחקר בו למספר מסוים של פעוטות הוענקה תוספת תזונתית גבוהה, ולמספר מסוים של פעוטות הוענקה תוספת תזונתית נמוכה. תוצאת המחקר הייתה, שהפעוטות שקיבלו תוספת תזונתית גבוהה, קיבלו בממוצע שכר גבוה יותר כמבוגרים.‏‏‏

קטרקט גורמים לירוד

קטרקט גורמים לירוד עם ד\"ר קובי עזרא.

חיטוב הגוף והשרירים

חיטוב הגוף והשרירים לספורטאים מבוגרים לפי שיטתו של ד\"ר קובי עזרא.

דיאטה קלה והגיונית

דיאטה קלה. דיאטה קלה והגיונית, הניתנת לביצוע דרך אכילה נכונה, מעט ספורט, ללא תרופות הרזיה ודיאטה, עם חישוב של רמות החומציות ואיזון הגוף.

דיאטה לפי סוג דם

דיאטה לפי סוג דם. סוג דם O סוג דם A סוג דם B · סוג דם AB טבלת קלוריות.

פרקינסון טיפול טבעי

פרקינסון טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. מחלת פרקינסון (בעברית: רטטת) היא מחלה ניוונית של מערכת העצבים, המתקדמת באיטיות ומאופיינת בהפרעות מוטוריות טיפוסיות, המתרחשת עקב חוסר במוליך העצבי דופמין על רקע התנוונות קבוצת תאי החומר השחור (Substantia Nigra) במוח.

צלצולים באוזניים טיפול טבעי

צלצולים באוזניים טיפול טבעי בטינטון עם ד\"ר קובי עזרא. טינטון אובייקטיבי - טינטון שגם הבודק וגם הנבדק שומעים אותו. ניתן לאבחנו בעזרת סטטוסקופ. טינטון כזה עשוי להיות תוצאה של הפרעות בזרימת דם, התכווצויות סימולטניות של שרירי האוזן התיכונה, חצוצרת אוסטכיוס (Eustachian Tube ) והחיך הרך, וכן בדרכים נוספות.

יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

כיצד למנוע פציעות ספורט

כיצד למנוע פציעות ספורט והטיפול הטבעוני עם ד\"ר קובי עזרא.

מניעת פציעות ספורט

מניעת פציעות ספורט (Sports injury) ודרכי טיפול טבעיות עם ד\"ר קובי עזרא. אין כמעט ספורטאי מקצועי או חובבני הדבק באימוניו שלא עבר פציעת ספורט כזאת או אחרת,אולי ... ”גם כאן, הקפדה על מניעת הגורמים לשברי מאמץ תביא לאימון נטול פציעות ולחיילי סדיר ...

פיברומיאלגיה fibromyalgia

פיברומיאלגיה (fibromyalgia) טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. דאבת הוא השם העברי לפיברומיאלגיה (באנגלית: Fibromyalgia), המכונה גם (FMS (Fibromyalgia Syndrome, תסמונת שמוכרת ונחקרת מאז תחילת המאה ה-19. המונח \"פיברומיאלגיה\" הוטבע בשנת 1976 והוא הלחם שמשמעו כאבים ברקמת השריר. המונח מורכב מהמילה הלטינית fibra, שמשמעה רקמת תאים, יחד עם המילים היווניות mya - שריר ו-algos - כאב.

עצירות טיפול טבעי לפעילות מעיים

עצירות טיפול טבעי לפעילות מעיים עם ד\"ר קובי עזרא. מה גורם לעצירות? כמה זמן היא נמשכת? איך מטפלים? עלולים להיות סיבוכים? מהם סימני האזהרה שמחייבים פנייה מיידית לרופא? איך חיים עם עצירות כרונית?

דיאטה לתוצאות מדהימות

דיאטה לתוצאות מדהימות וחיטוב הגוף. להלן מטופל של ד\"ר קובי עזרא. התנסתם בכל כך הרבה דיאטות, אך התוצאות היו דלות ולא מספקות? אז אתם מוזמנים להצליח אצלנו!.

יום שני, 10 בנובמבר 2014

עיכוב תהליכי הזדקנות

Anti Aging עיכוב תהליכי הזדקנות עם ד\"ר קובי עזרא. אנטי אייג\'ינג (Anti-Aging), עיכוב תהליכי הזדקנות, הוא תחום ב וברפואה הפופולרית המודרנית העוסק בחקר ההאטה של תהליכי הזדקנות מערכות החיים של האורגניזם ושל האדם בפרט.

סבוריאה טיפול טבעי ומניעה

סבוריאה טיפול טבעי ומניעה עם ד\"ר קובי עזרא. סבוריאה היא מחלת עור נפוצה המאופיינת באדמומיות בעור, המלווה בקשקשת וגרד. קראו כיצד טיפול בסבוריאה באמצעות רפואה סינית עשוי להביא להקלה מהירה בתסמיני המחלה.

נשירת שיער טיפול טבעי

נשירת שיער טיפול טבעי ומניעה עם ד\"ר קובי עזרא. יש להבדיל בין נשירה לבין התקרחות (Baldness) שהיא בעיה אחרת, בדרך כלל כרונית, נפוצה בעיקר בזכרים, שהטיפול בה לרוב שונה בתכלית, ונכון להיום אינו יעיל כמו הטיפול בנשירה. שערות הנושרות מתוקף השלה טבעית או אפילו נשירה, שבות לצמוח (דהיינו, מחזור הצמיחה של השערה הנושרת אינו פוסק). בהתקרחות לעומת זאת, שערה שנשרה לא תצמח עוד (אלא אם ניתן לגרום לה לצמוח שוב בטיפולים שונים), וזה תמצית ההבדל בין שתי הבעיות.

סטרס לחצים טיפול טבעי

סטרס לחצים טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. את המונח דחק טבע האנס סלייה (Hans Selye), אנדוקרינולוג אוסטרו-קנדי, כחלק מפרדיגמה שפורסמה ב- 1936 תחת השם (GAS) ‏[1] General Adaptation Syndrome. מקור השם דחק בעברית בהקשר דומה למונח הפסיכולוגי, נזכר כבר במקורות קדומים, \"וְאֶת לַחֶצֵנוּ - זֶה הַדְּחַק, כְּמָה שֶׁנֶּאֱמַר: וְגַם רָאִיתִי אֶת הַלַּחַץ, אֲשֶׁר מִצְרַים לֹחֲצִים אֹתָם\" (הגדה של פסח), וייתכן שהוא שימש כמקור השראה לקובעי המונח הפסיכולוגי בעברית.

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

תמיכה במערכת החיסון טיפול טבעי

תמיכה במערכת החיסון טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. מערכת החיסון היא מכלול מורכב של איברים, תאים ומולקולות שתפקידה להגן על הגוף מפני פלישה של מיקרואורגניזמים פתוגניים, כגון חיידקים, נגיפים, פטריות וטפילים שונים, וכן מפני רעלנים והתפתחות סרטן. בין מרכיביה השונים של מערכת החיסון קיימים יחסי גומלין ענפים, המאפשרים להם לפעול באופן מסונכרן ומתואם נגד פולשים זרים שמהם נשקפת סכנה לגוף.

מיגרנה (Migraine)

מיגרנה (Migraine) טיפול טבעי ותזונה עם ד\"ר קובי עזרא. זהו השכיח ביותר בין כאבי הראש הראשוניים כאשר ההארעות השנתית שלו נעה בין 31%-74%. הכאב כאן, בניגוד למיגרנה, הוא דו צדדי לא הולם, כאשר עוצמתו היא קלה עד בינונית והוא אינו מוחמר ע\"י פעילות גופנית. הכאב לרוב אינו מלווה בחילה, אם כי אי סבילות קלה לאור ולרעש אינם דוחים אבחנה.

יום שבת, 8 בנובמבר 2014

מחלות דלקתיות של מערכת העיכול קרון קוליטיס רולצרוזה

מחלות דלקתיות של מערכת העיכול קרון קוליטיס רולצרוזה עם ד\"ר קובי עזרא. הפגמים הגנטיים שנמצאו במחלות מעי דלקתיות קשורים למספר תהליכים שונים: יכולת פגומה של מערכת החיסון להגיב לחיידקים ולהכחידם, תפקוד פגום של בקרה על תאים מפרישים המעורבים בתגובה מול התוצרים המטבוליים של החיידקים, וכן פגמים שנמצאו בתהליך הקשור להתפתחות הדלקת ולרזולוציה שלה. כך למשל, במצבים נורמליים המעי מבטא סובלנות, כלפי מזון וכלפי אנטיגנים הנמצאים במזון, אחרת כל אנטיגן יביא להתפתחות דלקתית. אצל חולים במחלות מעי דלקתיות נמצא כי מנגנון הסובלנות המתואר לעיל פגום, ומביא לחוסר שליטה על רמות הדלקת. זאת כשבנוסף קיימת, ככל הנראה, מעורבות הכוללת גם תגובות חריפות לחיידקי מעיים. הן אצל חולי קרוהן והן אצל חולי קוליטיס כיבית נמצאו נוגדנים נגד חיידקים שונים בהם E.coli, אנטי-פלגלין ואחרים.

יום שישי, 7 בנובמבר 2014

קונקשן רוסיה - Connection Russia - הקליפ הרשמי HD

פורסם בתאריך 2 בנוב׳ 2014סינגל שני להרכב הדאנס הישראלי Connection.
הפעם נחתו חברי ההרכב ברוסיה הקרה והם מביאים לנו
להיט מקפיץ ספיישל לעונת החורף.

קרדיטים:
שירה: עידן חן ואסף קסוטו
שירה ברוסית: קטיה \"קיטי\" ברנוב.
מילים: עידן חן
לחן: עידן חן ואסף קסוטו
עיבוד והפקה מוזיקאלית: אסף קסוטו
מיקס ומאסטרינג: ירדן ג\'ורדי פלג
הוקלט ובושל באולפני Connection.
צילום ועריכה: סטודיו עידן חן
צלמת: עינב איבגי
לייזרים: רועי כרמלי - זיקוקים פלוס
איפור: אמנית האיפור לנה זינמן
עיצוב שיער: קובי \"היוצר\" אדרי

ניהול אישי, יחסי ציבור ובוקינג - ריקי גבסו Let\'s Dance Records.
052-6925050 / rikigabssopr@gmail.com

כל הזכויות שמורות לעידן חן ואסף קסוטו – Connection.
באדיבות ריקי גבסו.

https://www.facebook.com/connectionisrael
http://instagram.com/connectionisrael
https://twitter.com/infocnnection

האם אתם יכולים ללכת על מים

האם אתם יכולים ללכת על מים?
מסתבר שכן

מחלות לב וכלי דם טיפול טבעי

מחלות לב וכלי דם טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. מחלת לב כלילית היא תפקוד לקוי או נזק לשריר הלב, הנגרם בגלל היצרות או סתימה בעורק כלילי אחד או יותר. העורקים הכליליים, שהם עורקים המובילים דם לשריר הלב עצמו, נפגעים מתהליך הנקרא טרשת עורקים, בו במהלך השנים הולך העורק ונסתם. היצרותו של העורק הכלילי גורמת לשתי בעיות: האחת, ירידה בנפח הדם שהוא מסוגל להזרים. השנייה, ירידה בגמישותו וביכולתו להתרחב במצב של דרישה לאספקת חמצן מוגברת בשריר הלב. הירידה בנפח הדם המוזרם וכן הירידה בגמישות העורק גורמות לירידה באספקת דם לשריר, וכתוצאה אספקת חמצן מופחתת. דבר זה הוא הגורם למחלת הלב הכלילית.

כיב קיבה אולקוס טיפול טבעי

כיב קיבה אולקוס טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. כיב קיבה או אולקוס הינו פצע הנוצר בדפנות הקיבה וגורם לאי נעימות רבה, ללא טיפול מתאים יכול הכיב להוביל לסיבוכים.

יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

דיאטה חיטובים וגמילה ממתוקים

דיאטה חיטובים וגמילה ממתוקים ואלכוהול עם מטופל של ד\"ר קובי עזרא. המטופל מספר אודות הדיאטה וכיצד נגמל על הדרך מצריכה מרובה של אלכוהול יום יומית ומתוקים.

איך להפחית כולסטרול בדם

איך להפחית כולסטרול בדם?! עם ד\"ר קובי עזרא. הכולסטרול יכול להגיע לכל האיברים רק דרך הדם. הוא אינו מסיס במים, ולכן אינו יכול לנוע בדם בצורה של מולקולות בודדות, אלא רק כחלק מקומפלקס שומני גדול, המוקף בשכבת פוספוליפידים, שצידה החיצוני הידרופילי. קומפלקסים אלה מכונים ליפופרוטאינים, והם בנויים מליבה המוקפת במעטפת. הליבה מכילה חומצות שומניות בצורה של טריאצילגליצרולים (Triacylglycerols), וכן אסטרים של כולסטרול (Cholesteryl esters). המעטפת הינה בעיקרה שכבה יחידה של פוספוליפידים, והיא מכילה גם מולקולות של כולסטרול חופשי, וכן חלבונים מיוחדים המכונים אפוליפופרוטאינים (Apolipoproteins).

כבד שומני טיפול טבעי

כבד שומני טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. כבד שומני נחשב כיום למחלת הכבד השכיחה ביותר בעולם המערבי. על סמך מחקרי הימצאות במקומות שונים בעולם, הימצאות כבד שומני באוכלוסייה הכללית עומדת על 20%-30%, והימצאות כבד שומני ודלקתי מוערכת ב-3%-2%.

לחץ דם גבוהה טיפול טבעי

לחץ דם גבוהה טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. לחץ דם רצוי הינו 120/80 (120 סיסטולי, 80 דיאסטולי). אצל אנשים עם לחץ דם שבין 120-139 סיסטולי, או בין 80-89 דיאסטולי, יש סיכון מוגבר לפיתוח יתר לחץ דם בעתיד, ומצב זה מכונה- Pre hypertension.

יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

טרשת עורקים טיפול טבעי

טרשת עורקים טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. טרשת העורקים (Atherosclerosis בפירוק Athero = עיסה או דבק, Sclerosis = התקשות), הוא שם כללי למספר מחלות שאיפיונן הוא עיבוי דופן העורק והתקשחותו בשל פלאק הכולל משקעים שומניים וכדוריות דם לבנות.

טרשת נפוצה טיפול טבעי

טרשת נפוצה טיפול טבעי (disseminated sclerosis, Multiple sclerosis, encephalomyelitis disseminata) עם ד\"ר קובי עזרא. טרשת נפוצה (באנגלית: Multiple Sclerosis או MS) הנה מחלה כרונית של מערכת העצבים, הפוגעת בתפקודם התקין של תאי העצב במערכת העצבים המרכזית על ידי פגיעה והפחתה במיאלין, חומר שומני המבודד את סיבי העצבים (אקסונים).

טחורים Hemorrhoids

טחורים (Hemorrhoids) טיפול טבעי עם ד\"ר קובי עזרא. הטחורים נפוצים אצל נשים יותר מגברים. לפי אחת ההשערות אפיון זה נובע בשל ההריון והלידה היוצרים לחץ מוגבר על אזור החלחולת ופי הטבעת. החלוקה העיקרית של הטחורים היא בין חיצוניים (בליטה בדופן פי הטבעת) לבין טחורים פנימיים, בחלק התחתון של החלחולת (רקטום). לרוב הכאב נגרם בשל סדק בפי הטבעת (פיסורה) הנגרם בשל הטחורים.

טיפול ברמות טריגליצרידים גבוהים בדם

טיפול ברמות טריגליצרידים גבוהים בדם. הטריגליצרידים הם צורת אחסון האנרגיה העיקרית בגוף. עיקר שימושו הבריא של הגוף בטריגליצרידים הוא במצב של רעב. כאשר אוזלים מאגרי האנרגיה הזמינים האחרים של הגוף, הגוף מפרק תרכובות אלה לגליצרול וחומצות שומן, משחרר אותם לדם ואנזימים מסוימים בתאים מפרקים אותם ומפיקים מהם אנרגיה.

יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

טיפול טבעי בטפילי מעיים

טיפול טבעי בטפילי מעיים עם ד\"ר קובי עזרא. טפיל הינו גורם אשר חי אצל מאכסן כלשהו, ניזון ונתלה בו. חלק מהטפילים, כמו למשל חיידקי המעיים המסייעים בעיכול מזון עוזרים לפעילות גוף תקינה.

השמנת יתר עודף משקל

השמנת יתר עודף משקל מה ניתן לעשות עם ד\"ר קובי עזרא. השמנה היא מצב גופני, המתאפיין בעודף משקל, עקב הצטברות שומן תת-עורי בגוף.

היפראקטיביות ותזונה מונעת

היפראקטיביות ותזונה מונעת עם ד\"ר קובי עזרא. האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית מוציאה לאור את המדריך לאבחון וסטטיסטיקה של הפרעות נפשיות DSM, אשר מלווה את ההיסטוריה והמחקר של הפרעת קשב ומושפע ממנה בו זמנית. מדריך זה כולל את ההגדרה של הפרעת קשב ואת ההנחיות לאבחון. ברמת הפרט הגדרה זו משפיעה על אופן קביעת האבחנה וההמלצות הטיפוליות המבוססות עליה. ברמת הכלל ההגדרה משפיעה על התפחות המחקר בתחום משום שהיא משמשת כקו מנחה לבחירת אוכלוסיית המחקר שמתוכה נערך איסוף הנתונים המשמש את אנשי המקצוע להסקת מסקנות. תוצאות המחקרים משפיעות בתורן על ניסוח ההגדרה משום שהאגודה הפסיכיאטרית האמריקאית מעדכנת את ה- DSM באופן תקופתי, לאור הידע המחקרי והמקצועי שנצבר בין פרסומה של מהדורה חדשה למהדורה שקדמה לה. תהליך זה אינו ייחודי להפרעת קשב. הוא משותף לכל ההגדרות הכלולות במדריך ומשקף את ההתפתחויות במחקר המדעי, שכן מחקרים ותגליות משנים באופן תדיר את הידע האנושי אודות העולם‏.

יום שני, 3 בנובמבר 2014

חומצות שומן אומגה 3 לאמא ולתינוק

חומצות שומן אומגה 3 לאמא ולתינוק עם ד\"ר קובי עזרא. אומגה 3, באשר היא, הינה התשובה הפשוטה והנגישה לאספקת הרכיבים הנחוצים לעובר ולאם. מי שנטלה אומגה 3 יכלה לסמן V רגוע ולהמשיך את יומה בשלווה ובנחת. כיום, עם המסוגלות הטכנולוגית לירידה לעומק ובעקבות מחקרים בלתי תלויים, כבר יודעים בוודאות, שהרכיב הנחוץ ביותר להתפתחות תקינה, הן של הילוד וגם של זאת שיולדת אותו, הינו DHA.

הנקה והכנה להריון

הנקה והכנה להריון מה צריך לעשות? עם ד\"ר קובי עזרא. צריכת אלכוהול במהלך ההיריון עלולה לגרום לעיכוב בהתפתחות העובר, פגיעה שכלית וליקויים לבביים. בעבר טענו כי אין בעיה בשתייה מתונה של אלכוהול בהריון , אולם בשנת 2005 הוחלט ברשויות הבריאות בארצות הברית שיש להמליץ על הימנעות מוחלטת מאלכוהול במהלך ההריון, משום שלא ידוע מהו המינון המקסימלי הבטוח, ונמצא שאפילו משקה אחד ליום היה קשור לפגיעה בגדילת העובר.

חרדה איך לטפל האופן טבעי?

חרדה איך לטפל האופן טבעי? עם ד\"ר קובי עזרא. לתחושות חרדה ופחד קיימים תסמינים גופניים דומים, ההבדל ביניהם הוא בגירוי היוצר אותם - תחושת פחד עולה מול גירוי ספציפי שנתפס כמאיים, בעוד חרדה היא רגש שלילי מעורפל שלא נראה קשור לגירוי חיצוני מסוים. הבדל נוסף הוא בעיתוי הגירוי ברצף הזמן - פחד עולה לרוב מול גירוי שנתפס מאיים מיידית, בעוד חרדה עולה מול גירוי פנימי או חיצוני שלעתים קרובות נתפס כמהווה סכנה עתידית הצפויה להתרחש. בנוסף, הפחד מקושר יותר להתנהגויות אקטיביות ספציפיות של תגובת הילחם או ברח, בעוד חרדה היא תוצאה של סכנה שנתפסת כבלתי ניתנת לשליטה או שלא ניתן להימנע ממנה.