יום ראשון, 29 באפריל 2012

מסיבת חוף

מיטב הקליפים לריקודים של שנת 2011
וברקע עלמות חן מפזזות

סרטון המציג איך קוסמים מתעללים ביונים

אחר כך קסמים עם יונים כבר לא מרשימים בכלל

דני המלצר שיחות סלון

דני ובנו

דני המלצר עושים יוגה

ללללללללל אוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

צילה שנהר יועצת זוגית בטיפ לזוגיות טובה

צילה שנהר, יועצת זוגית מצלמת טיפ לזוגיות טובה וטוענת שהכל עניין של איך מסתכלים על הדברים.

יום שישי, 27 באפריל 2012

בלי חשבון

Action

שירי האירוזיון של 2012

ארוויזיון 2012 שיתקיים בבקו שבאזרביגאן ב-26 למאי

דנ המלצר חג המינגול

טייב, ראשית אברך את מדינת ישראל בברכות לבביות
ליום הולדת 64 .
שנצמח ונגדל ונשכיל ונתעצם
עכשיו, יום אחרי גמר האירועים, דני המלצר מסכם בקצרה את קורות החג,
אין ספק כי היה שמח וממלא כאחד,
אתאם מוזמנים לגג, יש היום אפטר מנגל, מוכרחים להמשיך למנגל.

ג\'סטין ביבר - מספר עובדות על ג\'סטין ביבר

ג\'סטין ביבר, או בשמו המלא, ג\'סטין דרו ביביר, נולד בראשון במרץ של שנת 1994, בלונדון אונטריו, אשר בקנדה. הוא זמר פופ וריתם אנד בלוז, ובנוסף על כך הוא גם כותב שירים ומפעם לפעם משחק בסרטי קולנוע ו \\ או סדרות טלוויזיה. ג\'סטין ביבר התגלה בשנת 2008 על ידי אדם בשם סקוטר בראון, לאחר שהוא צפה בקליפ באתר יוטיוב שבו ג\'סטין ביבר שר. הקליפ עשה עליו רושם כל כך גדול, עד שהוא עשה את כל המאמצים שהוא היה צריך לעשות על מנת להפוך למנהל האישי שלו. אין כל צל של ספק כי ג\'סטין ביבר הוא אחת מתופעות הפופ הגדולות ביותר בהיסטוריה, ובוודאי הגדולה שבהן במספר השנים האחרונות. להלן מספר עובדות מעניינות ופרטי טריוויה מסקרנים עבור כל המעריצים והמעריצות, קטנים וגדולים כאחד...
• ג\'סטין ביבר הינו חובב מושבע של ענפי ספורט רבים. בין ענפי הספורט האהובים עליו ביותר, ניתן למנות הוקי קרח וכדור סל.
• לג\'סטין ביבר יש אינספור מעריצים ברחבי העולם, והוא סחף אחריו המונים של ילדים ובני נוער שמעריצים אותו, מאוהבים בו ורוצים להיות כמוהו. לכן הוא קיבל מהם גם קשת רחבה ומגוונת של מתנות מקוריות ומיוחדות לאורך השנים. אך לטענת ג\'סטין ביבר, המתנה המטורפת ביותר שהוא קיבל ממעריצים הייתה אלת גולף מגומי.
• הצבע האהוב על ג\'סטין ביבר הוא הצבע סגול.
• ג\'סטין ביבר מקורב, מפאת הפרסום הרב שלו, למפורסמים רבים. אך האהבה ה\"סודית\" של ג\'סטין ביבר מקרב מפורסמות העולם היא לא אחרת מאשר ביונסה נואלס.
• בתחילת הקריירה שלו, שני מוזיקאים גדולים נאבקו על החתמתו של ג\'סטין ביבר בלייבל שלהם. היו אלה אשר וג\'סטין טימברלייק. אך בסופו של דבר ג\'סטין ביבר החליט לחתום עם אשר.
• השיר של ג\'סטין ביבר, never say never, היה חלק מהפסקול של הגרסה החדשה של סרט הפעולה הקלאסי \"קראטה קיד\". (אפשר לצפות בשיר באתר יוטיוב).
• ג\'סטין ביבר דובר את השפה הצרפתית באופן שוטף.

אביבית מהאח הגדול

אביבית מהאח הגדול נערת אגו

נשק העתיד שמחליף את הנשק האישי

FN P90 הנשק האישי העתידי

יום חמישי, 19 באפריל 2012

דוד נחמד ושי דוידוב - אח יקר / david and shay - ah yakar mp3

דוד נחמד ושי דוידוב - אח יקר / david and shay - ah yakar


דוד נחמד ושי דוידוב - אח יקר
שיר נוסטלגיה

בית א\' - שי דוידוב

שאתה ניגש אלי לוחש לי לעזרה אז
אני בתור אחיך הענה במהרה
לחשתה לאוזניי על כאב בנישמתך
סיפרת לאחיך איך היא בגדה בך

בית ב\' - דוד נחמד

אחשלי היא בי שיחקה אהה
אני לא הבנת מעיוורון אהבה אני הסתנוורתי

בית ג\' - שי דוידוב

זה לא אוכל אח יקר אני אותך הזהרתי
על הבחורה שלך את הכל ידעתי

פזמון -
זה כואב אחיקר זה כואב בנשמה
שאחיך בצרה
אתן את כל כולי גם את נשמתי
להחזיר קצת אחורה את כאב ליבי
אני אותך אוהב על תגיד שעוד כואב
יהיה בסדר לך אני אומר
ביחד אחי נעבור את המשבר נראה לבחורה
שפצע גם אוהב

בית ד\' - דוד נחמד

והיום אני הבנתי שטעיתי בגדול
איך קניתי כל מילה ונתתי לה הכל

בית ה\' - שי דוידוב
זה קורה לכל אדם שמתאהב
היא לא שווה אחי את הכאב שבלב

בית ה\' - דוד נחמד
אחשלי היא בי שיחקה
אתה לא הבנת
מעיוורון אהבה אני הסתנוורתייי

פזמון - זה כואב אחיקר זה כואב בנשמה
שאחיך בצרה
אתן את כל כולי גם את נשמתי
להחזיר קצת אחורה את כאב ליבי
אני אותך אוהב על תגיד שעוד כואב
יהיה בסדר לך אני אומר
ביחד אחי נעבור את המשבר נראה לבחורה
שפצע גם עובר

דוד נחמד שי דוידוב אח יקר david shay ah yakar מזרחית דיכאון mp3

ג\'וני דפ - מהם הסרטים הטובים ביותר של ג\'וני דפ?

ג\'וני דפ החל את הקריירה הענפה והמוצלחת שלו על המסך הגדול דווקא כשהוא כיכב על המסך הקטן, בסדרה 21 ג\'אמפ סטריט. בסדרה זו ג\'וני דפ זכה לקרש קפיצה מדהים אשר אפשר לו להציג את מיומנויות וכישורי המשחק המרשימים שלו, מה שתוך זמן קצר הוביל לכך שהוא יתחיל לקבל קשת רחבה ומגוונת של הצעות ממפיקים, במאים, תסריטאים ומלהקים מהוליווד. בנוסף על היותו שחקן קולנוע מרשים ובעל איכויות יוצאות דופן (ניתן להתרשם מהיכולות שלו באתר יוטיוב), ג\'וני דפ ידוע גם בתור אחד שלא בוחר לשחק בכל סרט רק בגלל שהוא יכול לקבל אינספור מיליונים תמורת העבודה שלו, והסיבה לכך היא שג\'וני דפ בוחר סרטים אשר מדברים אליו באופן אישי – וללא כל צל של ספק זה אחד הגורמים אשר משפיעים על איכותו בתור שחקן. להלן רשימה של הסרטים הטובים ביותר בכיכובו של ג\'וני דפ:
• Edward scissorhands (המספריים של אדוארד) - זה למעשה הסרט אשר בו ג\'וני דף פרץ בצורה משמעותית לתודעה של הציבור. בסרט זה הוא משתף פעולה עם הבמאי טים ברטון, שיצר פנטזיה מודרנית וייחודית, במה שהחל עבור שניכם דרך ארוכה של עבודה משותפת (ג\'וני דפ הוא אחד השחקנים המועדפים על טים ברטון).
• Ed wood (אד ווד) – סרט נוסף בבימויו של טים ברטון, בו ג\'וני דפ מגלם את אחת מהדמויות המסקרנות והמעניינות ביותר שהוא זכה לגלם, במאי הסרטים הידוע לשמצה אד ווד, שנחשב על ידי רבים בתור במאי הקולנוע הגרוע ביותר בכל הזמנים.
• Charlie and the chocolate factory (צ\'רלי בממלכת השוקולד) – בעיבוד מחודש לסרט הקלאסי משנת 1971, אשר מבוסס על ספרו הקלאסי של רולאד דאל משנת 1964, ג\'וני דפ משתף פעולה אך פעם נוספת עם טים ברטון. ובסרט זה ג\'וני דפ מגלם את דמותו הביזארית במעט של ווילי וונקה, בעל מפעל שוקולד מיוחד במינו. (מספר קטעים מסרט זה זמינים לצפייה ישירה באתר יוטיוב).

יום שישי, 13 באפריל 2012

דני המלצר פוליטיקלי קורקט

שיחה פוליטית קצרה

דני המלצר כאב גב

דני מטפל בגב הכואב שלו

דני המלצר בישולים לשבת

דני מבשל לקראת שבת המלכה במסעדה שלו

דני המלצר בקניון G

דני קונה בגדים בקניון

דני המלצר עשן על המים

דני מתכרע עם סמוק על המים

דני המלצר יציאת מצריים

דני מספר על יציאת מצריים

דני המלצר עושים \"אקזיט\"

סוף סוף דני שותף לאקזיט חסר תקדים

סמיילי ברשת

סמיילים בפייסבוק;

דני המלצר ווקה פיפל

ווקה פיפל

יום שלישי, 10 באפריל 2012

הלהקה המפורסמת של :מיכאל פלטלי

הלהקה המפורסמת של מיכאל פלטלי בריקודים איריים

בריטני ספירס - המסלול המהיר שלה בדרך להצלחה

בריטני ספירס נולדה בשני בדצמבר, שנת 1982, במקומב מיסיסיפי. השם המלא שההורים שלה העניקו לה היה בריטני ג\'ין ספירס, ועוד מגיל צעיר מאוד היא החלה להפגין את הכישורים והמיומנויות שלה בתחומי הריקוד והשירה וכבר אז היא הופיעה בתוכניות טלוויזיה ומופעים. בשנת 1993 בריטני ספירס החלה לעשות צעדים משמעותיים יותר על מנת לקדם את הגשמת החלום שלה – להפוך לכוכבת פופ בין לאומית. היא עברה להתגורר – כמו רבים כמותה ששואפים להיות כוכבים ומצליחים – בעיר ניו יורק, שם היא החלה ללמוד בבית הספר לאמנויות. בזמן שהיא למדה היא החלה לצבור יותר ויותר זמן מסך ובמה, והיא השתתפה בפרסומות בטלוויזיה, במחזות אוף ברודווי והיא אפילו נבחרה בתור חברת צוות בסדרת טלוויזיה של ערוץ דיסני.

בריטני ספירס עשתה את הצעד הגדול ביותר בדרך לפריצה הגדולה שלה שהיא הצטרפה ללהקת הבנות Innosense, ובעקבות זאת היא הקליטה בכוחות עצמה אלבום דמו וחתמה בחברת התקליטים ג\'ייב. לאחר מכן היא פתחה בסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית – אשר מומן על ידי ירחונים לבני נוער – ותוך זמן קצר היא החלה לשמש בתור מופע החימום של אמני הפופ הגדולים של התקופה, כמו אן סינק ובאקסטריט בויז. בסוף שנת 1998 בריטני ספירס משחררת סינגל ראשון מאלבום הבכורה שעתיד לצאת בתחילת 1999, שיר בשם baby one more time, אשר תכף ומיד הופך ללהיט ברחבי העולם כולו. בשנת 1999, עם יציאת אלבום הבכורה שלה, baby one more time, בריטני ספירס הופכת באופן רשמי לכוכבת פופ בקנה מידה עולמי. האלבום מוכר מיליוני עותקים ומככב בראש מצעד אלבומי הפופ. חלק גדול משיריה ניתנים לשמיעה באתר יוטיוב.

בריטני ספירס לא עוצרת ומוסיפה להכות בברזל בעודו חם ובשנת 2000 היא משחררת את אלבום האולפן השני שלה, oops! I did it again, שמוכר מיליונים ואף מקנה לה פרסים שונים. בתקופה זו בריטני ספירס כבר אינה מסתפקת בהוצאת להיטים ואלבומים מצליחים והיא אף מככבת במספר סרטים הוליוודיים, אשר חלקם הצליחו יותר וחלקם הצליחו פחות (ניתן לראות קטעים מהם באתר הסרטונים יוטיוב).

יום שבת, 7 באפריל 2012

בראד פיט - רשימת הסרטים המוצלחים ביותר שלו

בראד פיט הוא ללא כל צל של ספק אחד מהשחקנים החשובים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע המודרני, והקריירה הענפה והמוצלחת שלו כוללת אינספור תפקידים – הן תפקידים ראשיים והן תפקידים משניים – שבעת ובעונה אחת שבו את לבם של מבקרי קולנוע ושל חובבי סרטים. בתחילת הקריירה שלו, בדומה לסיפור הקלאסי של שחקנים \\ חתיכים אחרים בתחילת דרכם המקצועית, הוא היה לא הרבה יותר מאשר פנים יפות אשר מטרתן העיקרית הייתה לקשט את הסרט, להיות חלק נוסף בתפאורה המושכת את החוש החזותי של קהל הצופים. אך לאחר שהוא עשה זאת במשך מספר סרטים, אט אט המפיקים, הבמאים והמלהקים החלו לזהות את הפוטנציאל האדיר אשר נמצא מאחורי הפנים היפות הללו. לאורך השנים הוא עשה כמיטב יכולתו על מנת להוכיח כי הוא הרבה יותר מאשר עוד שחקן חתיך שתפקידו העיקרי הוא לקשט את המסך, ואם יצא לכם לראות איזה סרט או שניים בכיכובם של בראד פיט (ואם לא, יש חלק מהם באתר יוטיוב), אתם ללא ספק יודעים כי הוא אכן נחל הצלחה בתחום זה. להלן רשימה חלקית של הסרטים הטובים ביותר של בראד פיטף
• Se7en (שבעה חטאים) – דרמת פשע שיצא בשנת 1995 בבימויו של דיוויד פינצ\'ר, בו בראד פיט מגלם את דמותו של שוטר אשר מנסה להתחקות אחר צעדיו הפתלתלים והחמקמקים של רוצח סדרתי אשר מטיל אימה ומפזר רמזים מסתוריים.
• Fight club (מועדון קרב) – בשנת 1999 נוצר שיתוף פעולה נוסף בין בראד פיט לבמאי דיוויד פינצ\'ר, וכך נולד לעולם אחד מהסרטים המצליחים בשנים האחרונות. פיט מגלם את טיילר דרדן, האני האפל של אדם ממוצע (בגילומו של אדוארד נורטון) שמנסה לחמוק מן הכבלים והחיים המייאשים של העולם המודרני.
• Inglourious basterd (ממזרים חסרי כבוד) – בסרט זה בראד פיט משתף פעולה עם הבמאי קוונטין טרנטינו, שבחר ליצור סרט אשר בחר ליצור סרט על קבוצה של חיילים אשר עושים את כל אשר ביכולתם על מנת לנקום בחיילים הנאצים בתקופת השואה.
קישור לק

הליקופטר מתרסק - תצלום מההליקופטר עצמו

הליקופטר מתרסק והתצלומים הם ממצלמה המותקנת על גוף ההליקופטר

יום חמישי, 5 באפריל 2012

ביונסה – עובדות מעניינות על הזמרת ביונסה

ביונסה, או בשמה המלא כפי שהעניקו לה אותו הוריה, ביונסה ג\'יזל נואלס, נולדה ברביעי בספטמבר, בשנת 1981 ביוסטון, טקסס, אשר בארצות הברית. היא החלה בקריירה המוזיקלית המצליחה שלה בלהקת הבנות בסגנון ריתם אנד בלוז אשר נקראה destiny\'s child. לאחר שהיא שחררה עם הלהקה מספר סינגלים אשר תוך זמן קצר הפכו ללהיטים בכל תחנות הרדיו ברחבי ארצות הברית, היא זכתה להכרה בתור הכוכבת האמיתית של הלהקה ומעט לאחר מכן היא החליטה להתחיל בניסיונות לעצב לעצמה קריירה מוזיקלית עצמאית, ללא תלות בחברות הלהקה האחרות. יחד עם זאת, יש לציין ששלוש חברות הלהקה האחרות המשיכו תחת השם של הלהקה ואף הפכו למכונת משומנת היטב להפקת להיטים בקצב מסחרר, מה שגם זיכה אותם בפרסים והפך אותן לאחת מלהקות הבנות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הפופ. אך מפני שמאמר זה עוסק בכוכבת הגדולה יותר מבין החבורה, להלן מספר עובדות מעניינות על הזמרת – וגם כותבת המילים, מפיקת האלבומים, שחקנית הקולנוע והדוגמנית – בונסה ג\'יזל נואלס.
• מבין אינספור המספרים שקיימים ביקום, המספר אשר אהוב יותר מכל על ביונסה על המספר ארבע. אימא שלה נולדה ברביעי בינואר, יום הולדתה חל ברביעי בספטמבר, יום ההולדת של בעלה – הראפר ג\'יי זי – חל ברביעי בדצמבר, וקרוב לוודאי שזו הסיבה שהיא גם בחרה להתחתן ברביעי באפריל (4.4).
• ביונסה ידועה בתור אספנית נלהבת של יצירות אמנות מן המורשת האפריקאית – אמריקאית.
• את האלבום האחרון שלה, B\'Day, ביונסה הקליטה בחשאי. הסיבה לכך היא שהיא חששה שהמנהל האישי שלה – שהוא במקרה גם אבא שלה – יחליט להתערב בתהליך ההפקה של האלבום.
• השיר של ביונסה check it on הוא הסינגל השלישי שלה אשר הגיע למקום הראשון במצעד הלהיטים. (את השיר הזה אפשר לשמוע באתר יוטיוב).
• על פי המגזין הכלכלי \"פורבס\", ביונסה הגיע למקום השני בדירוג המוזיקאים הרווחיים ביותר לשנת 2008. היא הרוויחה לא פחות מאשר שמונים מיליון דולר.
• ביונסה אלרגית לבשמים, לכן היא מעולם לא השתמשה בהם.

יום רביעי, 4 באפריל 2012

המשקפיים החדשים של גוגל

יום יבוא וגם כאילו שהם לא מישקפופרים ירצו להשתמש במשקפיים כאילו
אפילו לא צריך להוציא את הסמארטפון מהכיס

פרסומת לבירה

בירה יאההה

אנג\'לינה ג\'ולי – הסרטים הכי טובים של אנג\'לינה ג\'ולי

אנג\'לינה ג\'ולי נחשבת – ובצדק רב, יש לומר – בתור אחת מהנשים היפות ביותר אשר נראו על גבי המסך הגדול. בנוסף על כך שהיא שחקנית מעולה ובעלת כישורים מדהימים, גם החיים הפרטיים שלה – בין היתר, הנישואים שלה לבראד פיט – הפכו אותה למקור רב לעניין וסקרנות, הן עבור העיתונות הצהובה והן עבור המעריצים והמעריצות שלה. בתור הוקרה לאנג\'לינה ג\'ולי, אחת מהשחקניות החשובות והאיכותיות ביותר בשנים האחרונות, אנחנו רוצים להביא בפניכם רשימה של הסרטים הטובים ביותר בהם היא השתתפה. ייתכן שאתם מכירים חלק מהסרטים ואולי במהלך הקריאה יתעורר בכם החשק לצפות בהם פעם נוספת וייתכן שתתקלו בסרט או שניים שלא שמעתם עליהם או שעוד לא יצא לכם לראות, וזו תהיה עבורכם הזדמנות מצוינת להשתכנע ולראות סרטים נוספים בכיכובה של אנג\'לינה ג\'ולי, מה רע... להלן רשימת סרטים מומלצים:

• Girl, interrupted (נערה בהפרעה) – סרט זה, אשר הינו מבוסס על סיפור אמיתי, יצא בשנת 1998 ועזר לאנג\'לינה ג\'ולי לפרוץ לתודעה של מבקרי קולנוע וחובבי סרטים. בסרט זה אנג\'לינה ג\'ולי מגלמת את דמותה של ליסה רואו, נערה הסובלת מבעיות נפשיות. מדובר בדרמה מטלטלת ורבת עצמה, בה אנג\'לינה ג\'ולי מככבת לצדה של השחקנית וינונה ריידר.

• Lara croft: tomb raider (טומב ריידר) – סרט זה יצא בשנת 2001, והוא מבוסס על משחק המחשב אשר היה פופולארי אי שם בשלהי שנות התשעים, \"טומב ריידר\". אינספור גיימרים הזילו ריר בשעת משחק על הדמות הממוחשבת המושכת, ומי יכולה להתאים יותר מאשר אנג\'לינה ג\'ולי כדי לגלם את המקבילה האנושית של הדמות הממוחשבת המושלמת? (ניתן לצפות באתר יוטיוב בקטעים מהמשחק ומהסרט).
• Mr and mrs smith (אדון וגברת סמית\') – סרט זה יצא בשנת 2005 והעניק לאנג\'לינה ג\'ולי ולבראד פיט את ההזדמנות להפגין את הכימיה ביניהם גם על גבי המסך הגדול. וכמובן הם כלל וכלל לא אכזבו את קהל הצופים ואת המבקרים, אשר התלהבו מהמשחק המשובח של בני הזוג. אנג\'לינה ג\'ולי מגלמת את דמותה של מתנקשת שצריכה לחסל את בעלה המתנקש.

תאטרון אור וצל בהפקה לחג פסח

תאטרון אור וצל בהפקה לחג פסח בקנקון ב-2011
בהפקה ממחיזים את סיפור יציאת מצריים בצלליות בלבד ובכשרון גדול

יום שלישי, 3 באפריל 2012

טורנדו בדאלאס בטקסס בשלישי לאפריל

טורנדו בדאלאס בטקסס בשלישי לאפריל
מעיף משאיות באוויר

טורנדו בדאלאס בטקסס

טורנדו בדאלאס בטקסס שהתחיל אתמול וגורם נזק רב בארצות הברית

אדל – מספר פריטי טריוויה אודות הזמרת הבריטית אדל

אדל – מספר פריטי טריוויה אודות הזמרת הבריטית אדל
• אדל נולדה באנגליה, בעיר טוטנהם. היא גדלה ללא אב, והיא חונכה על ידי אימה בלבד. עוד שהייתה בגיל ארבע בלבד, אדל החלה להתעניין בתחום השירה ואפילו לעשות זאת בצורה אובססיבית למדי. בנוסף על כך, למרות שאף אחד מבני המשפחה שלה לא ניחן בכישרון מוזיקלי מיוחד, בילדותה היא הייתה נוהגת לארגן קונצרטים קטנים בהם היא הופיעה מול אימא שלה והחברים שלה.
• מלבד העובדה שהיא הייתה נוהגת להפיק הופעות משלה בגיל כל כך צעיר, אדל גם הייתה פשוט משוגעת על מוזיקה, ובעיקר על מוזיקת פופ. למעשה, הלהקה האהובה עליה יותר מכל הייתה אחת מלהקות הבנות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הפופ, להקת ספייס גירלז הבריטית. אדל גם ציינה את הספייס גירלז בתור אחת מההשפעות הגדולות ביותר על המוזיקה שלה, והיא אף הייתה נוהגת לחקות את בנות הלהקה במהלך ארוחת הערב.
• משחק הוידיאו האהוב ביותר על אדל הוא משחק בשם rayman, אשר היה פופולארי מאוד בשלהי שנות התשעים.
• בחודש מאי של שנת 2006, אדל סיימה בהצלחה את לימודיה במוסד הבריטי לאמנויות הבמה וטכנולוגיה בעיר קרוידון.
• אדל זכתה לפריצה הגדולה שלה לאחר שהיא הקליטה אלבום דמו קצר, ובו שלושה שירים בלבד. היא עשתה זאת בתור פרויקט לימודי והיא נתנה לחבר להאזין לו. לאחר מכן החבר פרסם את הדמו באתר מייספייס וכך החל להתגלגל סיפור ההצלחה של אדל. (אפשר להאזין לדמו באתר יוטיוב).
• אדל ניחנה באחד מהקולות הייחודיים ביותר אשר נשמעו בעולם המוזיקה של השנים האחרונות. אך האם אתם יודעים מהו אחד מן הסודות השמורים ביותר לפיתוח קול כל כך מיוחד? ובכן, מסתבר שאדל הינה מעשנת כבדה למדי, אשר נוהגת לעשן בשרשרת, ובין היתר זהו אחד מן הגורמים אשר השפיעו על פיתוח הקול המעושן שלה שמושך כל כך הרבה אנשים.
• אדל אוהבת לשתות תה, ממש כמו רוב תושבי בריטניה. אך הדרך המועדפת על אדל לשתות תה זה עם שתי כפיות סוכר, תודה.
כדי להקשיב לשירים של אדל היכנסו לאתר

פוליטיקאים מחטטים באף

פוליטיקאים מחטטים באף, הולכים מכות אחד עם השני. משפריצים מים , לוקחים שוחד וכדומה